Hier op Wereldwijzer zijn veel mensen op zoek naar een baan in het buitenland, zowel tijdelijk als vast werk. Heb jij een baan in het land van je dromen gevonden?
Stem in de peiling en licht eventueel hieronder je antwoord toe.
Hier op Wereldwijzer zijn veel mensen op zoek naar een baan in het buitenland, zowel tijdelijk als vast werk. Heb jij een baan in het land van je dromen gevonden?
Stem in de peiling en licht eventueel hieronder je antwoord toe.
nog niet, maar ik vertrouw erop dat dit snel gaat lukken!>>>
Het heeft jaren geduurd, meerdere malen dichtbij geweest de afgelopen jaren, maar toen ik hier (Thailand) afgelopen april op vakantie was, heb ik dan eindelijk een baan gevonden. Terug in NL een paar dagen goed nagedacht, maar eigenlijk was de keus al lang gemaakt, en wilde ik hier naar toe. Baan opgezegd, appartement opgezegd, alles opgezegd en de grote stap gemaakt. Op 3 juli aangekomen, binnen een dag een appartementje gevonden en nu alweer ruim 2 maanden hier. Mis ik Nederland ? Nee, absoluut niet, heb om eerlijk te zijn nog geen moment in Nederland gedacht en heb dus ook nog geen minuut spijt gehad van mijn keuze.
nee nog niet ik hoop op een dag dat te vinden >>>
Nee nog niet,ik denk dat het wel een tijdje gaat duren voordat ik een baan krijgt in het buitenland.Ik blijf wachten probeer vraag wie ik ken wie me kan helpen,maar heb nog steeds geen hulp gevonden.Men zeg geduld is een bittere plant alles heeft een tijd kijk wat ik aangeboden krijgt.Ik heb vertrouwen in God.
groetjes,j:dag:
Oh ja, meerdere zelfs. Was ik in Nederland een ‘office guy’ (25 jaar voor een internationale bank gewerkt) nu verdien ik m’n brood (en beleg) met 3 baantjes.
M’n eerste job is schoolbusdriver: heeft het voordeel dat het a) redelijk goed betaald en b) het levert me ook veel vrije tijd op (max 2 x 3 uur per dag werken en de schoolvakanties vrij);
M’n tweede job is 's zomers transfers rijden voor Nature Tours of Yukon. Zijn vaak ritten van een dag of meer door heel Yukon en soms ook NWT en Alaska.
De derde job is oproepkracht voor een RV rental company. Soms moeten er motorhomes omgewisseld worden (ivm mankementen) en naar de winterstalling gebracht of daar opgehaald worden.
Met name de laatste twee banen geven me bij uitstek de gelegenheid om veel van deze regio te zien (en te fotograferen). Carrierebanen? Daggetnie… maar in die trein heb ik in Nederland al gezeten (en ik ben blij dat ik daar op tijd ben uitgestapt). Dit geeft me veel en veel meer voldoening.
Ja, we hebben een droombaan. Maar die hebben we wel zelf gemaakt door voor onszelf te beginnen. We verzorgen visvakanties.:vissen: