Heb jij al eens gevlogen met de A-380

De Airbus A380 is het grootste passagiersvliegtuig ter wereld. Het vliegtuig beschikt over twee verdiepingen, waardoor het maximaal 853 passagiers kan herbergen. Bij een gemiddelde configuratie passen er 555 personen in
Heb jij al eens gevlogen met de A-380 en wat vind je ervan,meer beenruimte,meer comfort?
Stem hierboven in de peiling,onderaan kan je eventueel nog je bevindingen geven over het vliegtuig.

[video=youtube_share;H6CiVCmzeow]Airbus A380 takeoff from Amsterdam Airport Schiphol. - YouTube

Gelukkig niet…volgens mij zijn er wel wekelijks problemen met dat toestel. Vorige week moest er een van Singapore Airlines weer een voorzorgslanding maken na problemen…

Oke, niet helemaal waar, ik zou er best eens een vluchtje mee willen maken…zie hem wel dagelijks overvliegen… :slight_smile:

Wat ben jij toch een gelukzak,Dave!
Nu zou ook graag in de toekomst eens willen meevliegen met de A-380,men zegt dat het comfort aan boord beter is als de B=747,meer beenruimte,ook de stoelen in economyclass zijn 4 cm breder.

Hier is hem dan de Airbus A-380(zie foto) ben enorm geintreseerd wat betreft grote vliegtuigen.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/82/Airbus_A380_blue_sky.jpg

Lijkt mij ook wel wat maar of het er ooit van komt??
Ik had ook graag met de Concorde willen vliegen, zit er helaas niet meer in…

Wat een maschine zeg!! kun je een eindejaars party in vieren, en ook nog verdwalen (Ik) zei de gek.

Gigantisch toestel…sommige maatschappijen (zoals Emirates, Singapore Airlines) hebben er zelfs een bar in of gewoon een 2-persoonsbed en badkamer met douche:

http://www.thelifeofluxury.com/images/airbus_a380_bar.jpg

http://www.rediff.com/money/2007/oct/25slid3.jpg

http://img.ezinemark.com/imagemanager2/files/30004254/2010/11/2010-11-10-17-02-59-2-the-emirates-a380-bathroom-is-so-convenient-with-m.jpeg

Echt indrukwekkend deze foto’s Dave!Denk wel dat er een enorm prijskaartje aan vast zit,als je deze nutsvoorzieningen gebruikt(bed)weet jij toevallig hoeveel zo’n ticket kost,Dave?

Nee, maar zal niet goedkoop zijn. Is volgens mij First Class. Heb overigens eens gelezen dat het niet toegestaan is om de liefde te bedrijven in dat First Class bed…belachelijk, betaal je duizenden euro’s voor dat ticket en mag je niet eens de liefde bedrijven op 11 km hoogte :smiley:

Ik veronderstel dat je de deur op slot kunt doen,Dave?
En waarom is het niet toegestaan op euchhh de liefde te bedrijven,komop met je verhaal,ben je al betrapt?lol2

Ha ha, nee, ik ben niet betrapt…zou willen dat ik het kon betalen…
Zal vast wel een slot op deur zitten, maar sommige mensen zijn nu eenmaal erg luidruchtig :slight_smile:

[video]ANrSpULvbe8[/video]

Bedankt om het filmpje te plaatsen,Dave zal ze allemaal eens af gaan.
Nu ik weet dat Lufthansa en Singapore ook met de A-380 vliegt,Thai airways?

Nee, Thai Airways heeft ze nog niet. Degene die ik hier altijd over zie komen, is Emirates.
Emirates, Lufthansa, Singapore Airlines, Qantas en Air France-KLM vliegen er nu mee…

Bedankt voor je info Dave,dat weten we weeral!

Air-France/KLM? Air-France dan neem ik aan? Heb nog geen knalblauwe A380 voorbij zien komen.
In het filmpje lijkt het erop dat het bakbeest niet zo heel veel last van zijwind heeft. :smiley:

Zo’n hotelkamer vind ik dan wel weer dat het mes aan twee kanten snijdt. Terwijl we proberen zo zuinig mogelijk met kerosine om te gaan voor het milieu, laten we nog wat extra verbanden zodat meneer de CO een privékamer krijgt (en uiteraard nog wat extra om al dat douchewater en extra waterboilers te vervoeren). Wat extra beenlengte, armbreedte en versnaperingen zijn nog tot daar aan toe, zo’n kamer is té. (Of is het mijn jaloezie, die opspeelt?)

Geluidsoverlast uit de kamers zal wel meevallen, het vliegtuig zelf maakt al herrie genoeg. Bovendien zal een groot deel van de reizigers met oordoppen in films aan het kijken zijn.

De A380 vliegt idd onder Air France kleuren, maar de holdingnaam is Air France-KLM tegenwoordig (wel 2 losse merknamen).

Schijnt een vrij stil toestel te zijn, heb het alleen zelf nog niet mogen ervaren… Tsja, sommige mensen kunnen erg luidruchtig zijn tijdens de daad, denk dat je dat als passagiers best kunt horen…

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“5ShPrgNFUGU” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Hey Georgy
Hoeveel is het? en wanner kan ik hem gaan halen?
Hoe dan ook, het is een droom…mooi vliegtuig…dus geen commentaar !
Groetjes
Een reptiel

Ik heb me laten vertellen dat de benodigde onderdelen voor de A380 vervoerd werden in de Antonov 225

Na het zien van het filmpje zou dat volgens mij best mogelijk zijn…