Heb jij al eens gevlogen met de A-380?

De Airbus A380 is het grootste passagiersvliegtuig ter wereld. Het vliegtuig beschikt over twee verdiepingen, waardoor het maximaal 853 passagiers kan herbergen. Bij een gemiddelde configuratie passen er 555 personen in
Heb jij al eens gevlogen met de A-380 en wat vind je ervan,meer beenruimte,meer comfort?
Stem hierboven in de peiling,onderaan kan je eventueel nog je bevindingen geven over het vliegtuig.

[video=youtube_share;H6CiVCmzeow]Airbus A380 takeoff from Amsterdam Airport Schiphol. - YouTube

Ik heb gelezen, dat de A380 geen echt succes is geworden. Het kan dus zijn, dat de A380 al uit dienst is, voor jij aan de beurt bent.

Ja heb er 2x mee gevlogen, was verrassend ruim van binnen. Onderin heb je helemaal het idee niet dat er nog een hele verdieping boven je is!

Ik heb er al eens mee gevlogen, maar van binnen merk je niet heel veel verschil op zich, Wel als je denk dat er inderdaad nog een verdiep boven je is. Wat me wel opviel was dat het veel stiller was dan andere vliegtuigen, veel minder last van dat geruis dat je steeds hoort. En je merkt dat het vliegtuig veel zwaarder is door de lange tijd op de vertrekbaan voor het de lucht in gaat :wink:

Inmiddels 3 keer mee gevlogen tussen ams en dxb. Heerlijk ruim en inderdaad zoals eerder gezegd minder ruis. Ook grote(re) tv schermen en de mogelijkheid om met 3 buitencamera’s mee te kijken. Laatste keer was 2 weken geleden met slecht weer. Opstijgen ging echt zalig en weinig tot geen last van turbulentie gehad.
Een genot in de economy.

Jep, van Amsterdam naar Dubai met Emirates. Inderdaad ruimer en minder ruis.

Over een paar maanden weet ik het ook…:smiley: