Supergaaf dat er een forum bestaat over reizen!!! Maakt mijn dag weer helemaal goed
Ik zal me even voorstellen!!
Mijn naam is Kimberley, ben 18 jaar en studeer Management/ Ondernemer Recreatiedieren en mijn hart is verkocht aan Australië!
Mijn hobby’s zijn paardrijden, reizen, met dieren bezig zijn, stappen, feesten, forums bekijken, lezen en beantwoorden.
Even over Australië, ik ben hier afgelopen zomervakantie 6 weken geweest eerst 1 week met mijn vader en zusje -16jaar- en ben eerst naar Sydney geweest, inclusief Canberra -parlementsgebouw-, the Blue Mountains, The Three Sisters en Bondi Beach!!
Daarna ben ik naar Cairns gegaan en daarna naar Port Douglas, mijn vader en zusje zijn toen naar Uluru gegaan en ik ben in PD gebleven en daar 4 weken lang vrijwilligerswerk verricht bij Wildlife Habitat Port Douglas en na die 4 weken ben ik 1 week in Cairns geweest en oh wat heb ik genoten!!!
Momenteel probeer ik een stage voor 5 weken te regelen in Australië dit gaat helaas lastiger als verwacht maar ja er is een sprankje hoop want Wildlife Habitat Port Douglas is nog een optie maar heb eerst andere dierentuinen geprobeerd omdat die meer verschillende dieren hebben. Na die 5 weken heb ik nog 7 weken zomervakantie!! En die ga ik of course doorbrengen in Australië als ik daar heen ga! Anders wil ik Canada en daarna Amerika proberen!
Ik ben altijd in over een gezellig praatje over reizen, als je me jaloers wilt krijgen begin dan vooral over Australië gehe
Via Wereldwijzer app