Hallo

Hallo, Mijn naam is Raymond. Ik duik graag en heb een drietal vrienden waarmee we mooie duiklocaties bezoeken. Egypte en Curaçao zit in onze herinnering en dit jaar gaan we naar Bali. Ik heb op dit forum al het nodige gelezen en heeft ons goed geholpen.

Ik hoop nog meer te kunnen vinden want ik heb ook in de planning om in 2016 met mijn gezin (incl. dochter nu 13 en zoon nu 15) een mooie reis te maken. Waar naar toe is nog niet gekozen. We houden van zon en zee (duiken) maar ook van binnenlanden en cultuur. Suggesties zijn welkom.

:zon02:

Wat dacht je van Kenia? Ik woon zelf in Ukunda, aan de zuidkust van Mombasa, dichtbij Diani Beach. Vanuit hier zijn verschillende mooie uitjes te maken, waaronder duiken/snorkelen in Kisite Marinepark tijdens een excursie Wasini Island, een citytour Mombasa om daar wat van de Swahili cultuur op te snuiven en wat natuurlijk in Kenia ook niet kan missen is een mooie safari, zeker voor kinderen ook iets om nooit meer te vergeten!
Kenia is een land waar de mensen ondanks grote armoe toch altijd nog met een big smile je begroeten en er heerst een echte hakuna matata mentaliteit, waardoor je echt heerlijk ontstresst.
Heb zelf een redelijk netwerk opgebouwd qua accommodaties en weet ook een zeer betrouwbaar lokaal reisbureautje voor excursies, duiken en safari‘s, ben er zelf verscheidene keren mee weggeweest, dus neem gerust contact op als je geïnteresseerd bent en graag meer zou willen weten. Natuurlijk ben je ook met andere vragen over dit prachtige land van harte welkom!

Groetjes uit zonnig Kenia!

Via Wereldwijzer app

Hoi Raymond,welkom op wereldwijzer!
Nou mooie keuze om op vakantie te gaan naar Bali,ben je ook van plan om het noorden van dit eiland te bezoeken ,Raymond?Een absolute topper en must do is het ‘‘dolfijnen spotten’’ in Lovina.
Indien je nog met vragen zit dan kan je altijd een berichtje posten in het Indonesië Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met de voorpret,Raymond !
groet,georgessiam.

Hoi Georgessiam, bedankt voor je enthousiaste ontvangst. Ik verblijf op Gili air en Amed.