even voorstelleBn

Ik ben 59 jaar en gek op reizen.Gelukkig denkt mijn gezin er ook zo over en de laatste jaren hebben we mooie reizen gemaakt. Eerst in de VS en daarna naar Maleisie, Mexico,Jamaica en een paar keer Curacao.Deze zomer gaan we via Dubai naar Bali en terug via Hongkong. Ik hoop heel veel tips te lezen en te krijgen.

Hoi Bianca,welkom op wereldwijzer!
Indonesië leent zich uitstekend tot een relaxte strandvakantie. 'Het mooiste en grootste strand vind je in de commerciële badstad Kuta.
De prachtige natuur in Lombok en Bali leent zich natuurlijk ook uitstekend tot trektochten.
De omgeving van het kunstenaarsdorp Ubud is één van de mooiste van de wereld.
Je vindt er de prachtigste rijstterrassen die er door het zonlicht uitzien als blinkende spiegels, echt adembenemend.
De watervallen van Tiu Kelep en Sendang Gile in het nationaal park van de Rinjanivulkaan zijn niet te missen.
Ook mag je zeker niet vergeten de Tanah Lottempel aan te strepen in je agenda,Bianca!(De tempel is de meest bezochte van het hele eiland)
Indien je nog met vragen zit,dan kan je altijd een berichtje posten op het Indonesië Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met de voorpret,Bianca!
groet,georgessiam.