Hallo Wereldwijzer!

Hi allemaal,
Ik ben al een tijdje aangemeld en lees ook vaker de verhalen van iedereen…
Nu vind ik het wel eens tijd om mijzelf voor te stellen, wel zo netjes, dus bij deze :

Pfoe, merk nu al na 5x opnieuw te zijn begonnen met deze tekst dat het lastig is haha. Maar ik ben Bram, afgelopen weekend 21 geworden. 3 jaar geleden ruilde ik het rustige zuid-limburg voor de drukke randstad: Studeer Kunst, Cultuur en Amusement in Amsterdam, loop stage bij DAC in Middelburg, werk in de artiestenfoyer van het Beatrix theater Utrecht en ben entertainer in attractiepark Slagharen.
Verder ben ik verslaafd aan reizen, kan er geen genoeg van krijgen en heb echt het gevoel dat ik leef om te reizen. Ik kan heerlijk genieten van een strand vakantie, maar naar 3 dagen heb ik het wel gezien. Dan wil ik op avontuur, wat van de omgeving zien, mensen ontmoeten, wegdromen in het al moois wat de wereld te bieden heeft, inspiratie opdoen voor werkelijk alles en meteen weer de volgende reis plannen… Haha zoals je ziet wordt ik weer helemaal enthousiast.
Hoe ik hier terecht gekomen ben: Ik ben over een half jaar afgestudeerd en dan vertrek ik voor 1 jaar naar Australie (waarvan ongeveer 2 maanden Azie), omdat ik dit avontuur niet wil aangaan met iemand uit mijn leefomgeving, omdat ik deels mijzelf wil leren kennen, andere mensen leren kennen en ik kan het moeilijk uitleggen merk ik nu al… hoop ik misschien iemand tegen te komen om de eerste weken samen te reizen (vlucht, wennen etc… )Via de welbekende zoeksite: google.nl ben ik nu hier… Daarnaast natuurlijk een inspiratiebron voor activiteiten om te doen.

Hopelijk heb ik mijzelf een beetje goed kunnen voorstellen, wil iemand nog wat weten, dan hoor ik het graag :slight_smile: Alvast bedankt voor het gezellige forum, and who knows: we meet us somewere in the world :slight_smile:

liefst,
Bram

Hoi Bram,
Welkom op wereldwijzer,
Nu ik zie in je berichtje dat je passie reizen is, en dan nog zover mogelijk.
Je kiest er wel een heel mooi land uit om rond te trekken,Australie!
Nu spijtig dat ik niet weet waar je eventueel naar toe zou willen trekken in Azie.
Moest je eventueel vragen hebben over Australie,dan kan je altijd een berichtje plaatsen in het reiscafe of andere subrubrieken van het Australieforum!
Zie link:http://www.wereldwijzer.nl/forum/australie-reiscafe
suc6 nog in al wat je nog gaat doen in de toekomst!
groet:georgessiam.:chin: