Ik ben de Leo . Al redelijk wat gezien in de wereld , vooral van Europa natuurlijk.
Rondgetoerd eerst met de camping car , later met de caravan .
Eerst vooral naar de Spaanse costa’s , vooral met 2 kinderen het ideale vakantieoord .
Later , zonder kids, beginnen rondtoeren in heel Spanje, Italie en ook veel in Frankrijk.
Via mijn werk ook veel in andere landen vertoefd zoals Turkije, Amerika en ook terug in Spanje en Italie veel nuttige tijd doorgebracht .
Onlangs rondreizen in Turkije, Egypte en Jordanie. Heel tof allemaal vermits op reis gaan de beste tijd van het jaar is .
Voor de rest ben ik een sportieve gast die graag altijd op zoek is naar wat nieuws, veel fietst en volleybal speelt . :dag:
Hoi Leo,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht in het verleden.
Hoe waren je ervaringen met Jordanie,ook het Graf van de Urne, het Korintisch Graf, de Paleistombe alsook het graf van Sextius Florentinus in Petra bezocht?
In iedergeval kan je altijd berichtjes posten/tips op de verschillende landen forums hier op wereldwijzer.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Leo!
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.
Ja zenne . Petra is natuurlijk een must in Jordanie . En uitermate meegevallen. De tocht door de kloof en de graven waren fantastisch.
Maar heel erg verrast dat de site zo groot is en er veel meer te zien is dan de gevel met de urne.
Helemaal aante bevelen voor al wie een beetje interesse heeft.
Ook de tocht door de Wadi Rum woestijn is een belevenis die je voor altijd bijblijft.
Volgende reisproject wordt Thailand . Zal ook nie mis zijn !
Gauw eens kijken naar het Thailandforum ze .
Zou je dat wel doen op vakantie gaan naar Thailand Leo,voordat je het weet raak je aan dit land verslaafd !![]()
Zelf kom ik daar al van sedert 1980 en ben steeds nog niet uitgekeken op dit magische land.
Spanje
Via Wereldwijzer app