Hallo, Ola, Hej Hej!

Hallo allemaal, ik ben Erik en heb me hier geregistreerd omdat ik zeer binnenkort weer ga verhuizen. Ik heb Portugal en Denemarken aangedaan, en ga waarschijnlijk binnenkort naar Sofia (Bulgarije), Praag (Tsjechië) of Duitsland.

Aangezien ik tot nu toe nog weinig weet van de eerste twee ga ik me hier op het forum eens verdiepen in de ervaringen van anderen zodat ik tot een goed besluit kan komen :slight_smile:

Greetz,
E

Hoi Erik,
Leuk dat je hebt laten registreren hier op wereldwijzer!
Ik zag dat Bulgarije op je verlanglijstje staat om te bezoeken Erik,
In Sofia zijn veel prachtige parken waar u naar hartelust kunt rondwandelen en het Bulgaarse leven aan u voorbij kunt laten trekken. Yuzhen Park biedt het mooiste uitzicht op het Vitosha-bergmassief en er heerst een rustige sfeer die dit deel van de stad de moeite van een bezoek waard maakt.
Indien je nog met vragen zit over Bulgarije,dan kan je altijd een berichtje posten in het reiscafe van het Bulgarijeforum hier op wereldwijzer.zie link: hier aanklikken
Suc6 nog Erik.
Zoals gewoonlijk sluit ik de welkomsberichtjes af met een leuke foto (golden sands in Bulgarije)

http://www.reizenvoorgehandicapten.be/img/reizen/bulgarije1.jpg

Niet bezoeken, maar werken en wonen. Ik heb al het nodige in het Bulgarije forum geplaatst :wink: