Even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben Erik, 26 jaar en woon in Utrecht.
Omdat het buiten prachtig weer is ben ik begonnen met het maken van mijn vakantieplannen. Ik hoop hier veel moois te lezen en mensen te leren kennen.

Iets over mezelf: sinds twee jaar werkend in IT-detachering. Daarvoor een HBO-bachelorstudie gedaan waarvoor ik een half jaar in Maleisie gewoond en gewerkt heb. Heb daar veel gezien van Maleisie, Sabah en Singapore.
De regio heeft mij erg geïnspireerd en mijn wens is om er naar terug te gaan om te reizen of te werken.

In de aankomende zomer wil ik een mooie zonnige vakantie hebben in Europa met veel ontspanning en cultuur.

Hoi Erik,
Welkom op wereldwijzer,
Nou ik las in je berichtje dat je in de zomer ontspanning en cultuur zoekt ergens in Europa?
Misschien is Bulgarije iets voor je?
In de streek van Strandja kan je mooie boswandelingen maken,je vind daar eeuwenoude bossen, rustige landelijke dorpjes, weelderige riviervalleien, prachtige kust landschappen en rustige stranden; Strandja’s vriendelijke glooiende heuvels bieden ontspannen wandelen in een grote verscheidenheid aan landschappen.
Het netwerk van paden dat ooit de Strandja dorpjes verbond leidt je langs prachtige plekjes en mooie uitzichten. Onderweg in Strandja zul je je verbazen over de enorme rijkdom van de natuur in het gebied. Veel vogelsoorten die nu zeldzaam zijn in West Europa komen hier nog algemeen voor, en de weides zijn een mozaïek van kleur en vlinders.
Er zijn vele culturele bezienswaardigheden in Strandja die je tijdens je vakantie kunt bezoeken. Je kunt bijvoorbeeld een Thracisch heiligdom bezoeken dat later aangepast en gebruikt is door de Romeinen. Deze plek ligt diep verborgen in een grenszone en is alleen toegankelijk met toestemming van de grenspolitie en met een gids. Je kunt een oud traditioneel Strandja huis bezoeken en zien en horen hoe de mensen in Strandja leefden. Of bezoek een lokale bijenhouder en proef de unieke Strandja bos honing.
Nou indien je interesse hebt om Bulgarije van de zomer te bezoeken en je zit nog met een aantal vragen,dan kan je altijd een berichtje posten in het Bulgarijeforum hier op wereldwijzer!
Dat geld natuurlijk ook voor de ander landenfora’s waar je terecht kunt voor eventuele informatie.
Nou zou zeggen suc6 in al wat je nog gaat doen in de toekomst,Erik!
Om dit welkomsberichtje af te sluiten nog een mooie foto van Strandja(Bulgarije)

http://www.strandjablog.com/wp-content/uploads/2009/11/black-stork-habitat-strandja-bulgaria.jpg

groet,georgessiam.