Hallo daar!

Hé mensen,

Bij deze: ik ben Tim, 26 jaar en woonachtig in Den Bosch. In 2012 woonde ik vijf maanden in België (Antwerpen om precies te zijn) en momenteel ben ik in Suriname voor een stage. Vorig jaar reisde ik tweemaal af naar Spanje en Hongarije. Daarnaast zag ik delen van Litouwen, Oostenrijk, Tsjechie, Engeland, Frankrijk, Duitsland, Italie, Luxemburg en Polen.

Het houdt niet op, want deze zomer wil ik als het kan Bosnie, Bulgarije, Denemarken, Finland, Letland, Moldavie, Noorwegen, Portugal Rusland, Zweden en Oekraine aantikken. Al is vooral laatstgenoemde onder voorbehoud vanwege de onrust daar.

En ja, onder toekomstige reizen valt eigenlijk de rest van de wereld. :wink:

See you!

Hoi Tim,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht in het verleden,hoe waren je reiservaringen over Polen?
Welke bezienswaardigheden heb je zoal bezocht tijdens je verblijf?
In iedergeval hier op wereldwijzer hebben we verschillende landen forums waar je terecht kunt met al je vragen of tips.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Tim!
groet,georgessiam.

Hé George, dank je! Mijn eerste indruk van Polen was heel slecht. Ik stapte uit de bus in Wroclaw en stond in de modder, terwijl een vrouw mij aanklampte en vroeg naar sigaretten en geld. Gelukkig viel het daarna mee en heb ik genoten van die stad en omgeving.

Veel mensen weten het niet, maar Wroclaw heeft zo’n beetje het grootste plein van Europa. Toen ik vorig jaar in het Spaanse Girona was, leidde een local mij naar het kleinste plein. Toeval of niet, ik heb ze beide gezien. :wink:

Waarom ging je juist naar Wroclaw? Ben jij een operaliefhebber Tim,omdat deze stad bekend staat als een echte cultuurstad en telt dan ook een opera, een operettehuis en veel theaters.
In iedergeval succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst!
groet,georgessiam.:dag: