Ik hou zoals de meeste mensen hier enorm veel van reizen .
Soms ontbreekt het me een beetje aan geld en tijd maar steeds
probeer ik de beste prijs -kwaliteit reis uit te stipellen .
Heb reeds bezocht : Brazilie , Argentinie , USA , Thailand , Rusland ,
India , Egypte , Marokko , Frankrijk , Engeland , Duitsland , Polen , Tjechie ,
Hongarije , Spanje ,Portugal ,Italie ,Zwitseland , Oostenrijk ,Nederland ,
Bosnie , Kroatie ,Montenegro , Albanie , Macedonie .
Er staan nog wel enkele landen op mijn verlanglijstje en via deze weg zou
ik graag wat info willen uitwisselen .
Zo je hebt al een hoop gezien. Daarmee kun je vast ook veel mensen helpen die nog naar die landen willen reizen en hun vragen stellen in de landenforums.
Welk land in oostelijk Europa zou je het meest aanraden?
Hoi Tony,welkom op wereldwijzer!
Nou als ik je lijstje bekijk heb je al aardig wat landen bezocht in het verleden,waaronder Thailand !
Ben je ook al in het noorden van Thailand geweest,en hoe waren je indrukken over dit prachtig land?
Zoals Cecilia hierboven al vermeld heeft,kan je altijd terecht met je vragen of tips in de verschillende landenforums die aanwezig zijn op wereldwijzer!
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.
Hoi Cecilia , Persoonlijk vind ik Polen echt super . Mensen hier zijn nogal wantrouwig soms over dit mooie land .
Ik was in Gdansk en Krakau lekker goedkoop met Ryanair . Krakau kan je combineren met Auswitch en de mijnen van
Wielizcka echt heel mooi . Eten en drinken zijn nog lekker goedkoop wat het nog extra aangenaam maakt .
In Hongarije was ik enkel in Budapest , ook super leuke stad.
Hoi , Thailand is ongelooflijk mooi , zeker de moeite ! Ik was ook in het noorden bij “gouden driehoek” Birma en Laos . Is gemakkelijk bereikbaar vanuit Chiang mai . De mensen zijn super vriendelijk en het eten is waanzinnig lekker , maar dit is
smaak natuurlijk .