Hoiii ik ben angelica word oktober a.s 20 jaar, wil graag een half jaar of een jaar na amerika om daar te werken en dingen te kijken, heb ooit bijna overwogen om te gaan backpacken in australie en ging niet door vanwege prive redenen nu wil ik het graag doorzetten, voordat het dalijk te laat is vanwege kinderen enz enz, ik ben van plan om in l.a vancouver of nyc te gaan werken, het liefst wil ik iets huren, van een huisje ofzo, ik zoek een gezellige reisgenoot m/v van ong dezelfde leeftijd wie mee wil voor daar te werken en rond te kijken, wil graag ook nog een x in hollywood kijken, en een acteur ontmoeten! wie mee wil/gaat krijgt verdere details! Groetjes
meer info vraag raak!
Hallo angelica :)…
Ik las je bericht op 't forum hier. Ik heb zelf ook plannen om naar buiteland te gaan. Na mijn studie heb ik een jaar voormezelf vrij gemaakt om te reizen. Amerika lijkt me ook super. Ik ben me nog volledig aan het orienteren en aan het rondkijken. Maar na aanleiding van jou bericht had ik een paar vraagjes.
komen ze:
- Je bent zelf een meisje (vrouw), zie je het zitten om te reizen met een jongen
- In welke periode zou je willen gaan
- Wat voor soort werk zou je daar willen doen.
Dat waren even de kleine dingetjes die ik mij af vroeg.
Ik hoop wat van je te horen.
Groetjes,
Paulo
Haay Angelica,
klinkt heel leuk
ik word zelf 20 in november, en ik zou dolgraag amerika willen zien ![]()
wanneer ben je vanplan te gaan volgend jaar??
Groetjes Maaike
Heeey paulo!
Antwoorden op je vraagjes:P
- Ja lykt me leuk om met een jongen te reizen maakt me inprincipe niet uit, voorkeur voor allebei in het gewone dagelijkse leven trek ik ook meer na jongens kan ik beter mee overweg dan met meisjes
uhmm ja qua werk ben ik nog niet so over uit… ik ben hier in nl 3 jr kapster geweest, 6 jr in het weekend restaurant en nu werk ik tijdelijk in een supermarkt omdat ik nog niet zeker weet wat ik wil gaan op school… denk in amerika toch in een restaurant ofzo iets richting horeca… en periode denk rond februari/maart miss eerder laat ik wel horen! :)… en jij wat zou jij in amerika willen doen? wanneer wil jij waar wil je heen? waar kom je vandaan en hoe oud ben je xxx angelica
heeeey maaike!
ergens rond februari maart…
en wat zou je in amerika willen doen??
xxxx
haay:)
okee, nou ik wil vooral voor de ervaring en de zweer van het land meetemaken.
maarja om een een half jaar/jaar alleen te reizen werkt niet dus daarom is het wel mooi als je ondertussen ook kan werken.
weet je ongeveer hoeveel je kwijt bent aan zo’n reis?
Bye! ![]()
hmm nee eerlyk gezegt niet! ![]()
voor my is t ook de eerste keer dus is overal nog beetje rondkijken, hoe wat waar en de kosten enz hahah… en alleen wil ik het liefst ook niet! en ja werken natuurlijk ook, en waar kwam je vandaan xxx
jaa inderdaad dat heb ik dus ook
en wat voor werk zou je dan kunnen doen … schoonmaken, serveerster of in een club ofso …
ik kom uit Almere en you? ik heb trouwens wel gekeken op travel active en dan kan je al au pair in amerika gaan werken en dan betaal je een paar honderd euro moet je maar eens kijken www.travelactive.nl maarja als je echt zelfstandig wilt gaan is dat ook niks ![]()
Bye. xx
k heb in het weekend een jaar of6 als serveerster gewerkt, dus mijn voorkeur gaat uit toch na restaurant denk ik… ben er nog niet helemaal over uit
ik kom uit denbosch… ik zal zo eens checken op die site… heb je geen msn of hyves? xxx
okeee, hier is me hyves http://maaiikeeb.hyves.nl/
Hoi,
Ik was net op zoek naar een manier om een thread te maken over backpacken door de “States” toen ik je thread zag en laat ik zeggen dat ik zeer zeker geïnteresseerd ben in wat ik hier lees. Laat ik mezelf even voorstellen:
Ik ben Didier Maes, ben 22, Belg en heb mijn studie net afgewerkt (2 jaar audiovisuele kunsten en 2,5 jaar Journalistiek. Nu ga ik 4 maanden nog gaan voor host/reisleider in het buitenland). En net zoals jij ben ik niet iemand direct een vaste job wil en zich wil settelen en denken aan huisje, tuintje, boompje, kindje, beestje. Ik wil al heel m’n leven gaan rondtrekken door de States en net zoals jij af en toe een werkje meepakken. Ik ben vanaf eind februari 2010 volledig vrij. Indien je geïnteresseerd bent, hou je niet in om mij eens te contacteren:
MSN (en email): didje_maes@hotmail.com
facebook: Didier Maes
netlog: http://www.netlog.be/didten
Ik hoop op een positief antwoord!
Groetjes!
Didier