Haar

ik ben ook zo hip :rolleyes:

NOU MATJE JOOST DAT IS NIETS VERGELEKEN BIJ DIE VAN ROBBERT :]

op zon moment zeg ik… lkr shagbuiltje

jullie moeten het allemaal zelf weten,…ik doe het lekkr niet… :lol:
ben vorige week naar de kapper geweest en het is weer goed kort achter :lol:

ik weet niet, maar matjes zijn zeer uit de tijd. Als je een matje hebt, dan woon je nog in de middeleeuwen

Originally posted by christel1982@16-07-2005, 11:49:17
** ik weet niet, maar matjes zijn zeer uit de tijd. Als je een matje hebt, dan woon je nog in de middeleeuwen **

ja of jij weet niet wat mode is :lol:

matjes zijn de trend voor mannen op dit moment hoor ik weet niet waar jij woont…

doe je ogen open en gij zult zien :rolleyes:

juist denise-x :lol:

Originally posted by denise-x-@16-07-2005, 11:38:51
** ja of jij weet niet wat mode is :lol:

matjes zijn de trend voor mannen op dit moment hoor ik weet niet waar jij woont…

doe je ogen open en gij zult zien :rolleyes: **

:huh: wel ik zit in australie (melboune ) en daar is het geen mode :wink:

Ik woon in Brabant en ik heb hier nog niet eens 1 jongen gezien met een matje. In Spanje, daar is het mode ja. Maar ik vind het oerlelijk.

Originally posted by christel1982@16-07-2005, 14:30:33
** Ik woon in Brabant en ik heb hier nog niet eens 1 jongen gezien met een matje. In Spanje, daar is het mode ja. Maar ik vind het oerlelijk. **

ik hoef zelf ook geen matje…maar bij mij op school (waalwijk) lopen er best wel wat jongens rond met een matje, dus in brabant zijn ze hus wel te vinden :lol:

Originally posted by VL29+16-07-2005, 12:47:32–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (VL29 @ 16-07-2005, 12:47:32)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’> <!–QuoteBegin–denise-x-@16-07-2005, 11:38:51
** ja of jij weet niet wat mode is :lol:

doe je ogen open en gij zult zien :rolleyes: **

:huh: wel ik zit in australie (melboune ) en daar is het geen mode :wink: **
[/quote]

dat is aan de andere kant van de wereld… :o

daar zijn ze altijd wat later met de trends :stuck_out_tongue:

• grapje …

maar idd daar kan het zijn dat het geen mode is maar ik denk dat de mode overal ter wereld weer anders is.

maar ik ken en zie iig veel jongens met een matje

Originally posted by André W@16-07-2005, 16:33:49
** ik hoef zelf ook geen matje…maar bij mij op school (waalwijk) lopen er best wel wat jongens rond met een matje, dus in brabant zijn ze hus wel te vinden :lol:

**

precies…

en met mode is het altijd zo dat mensen het wel of niet mooi vinden.

christel: ‘‘alleen in spanje is het mode’’

ik ken anders genoeg jongens in nederland hoor :lol:

en dat jij het oerlelijk vind houd nog niet in dat het zo is.

ik vind het sexi boyzzz dus laat groeien dat matje :smiley:

Hey Denise

Ik doe de opleiding mode. En ik weet trouwens heel goed wat mooi en oerlelijk is. Maar het is echt out of style.

als leuke meiden als denise het sexi vindt wil ik er ook een laten groeien

ook al is het uit :stuck_out_tongue:

Originally posted by christel1982@16-07-2005, 18:23:30
** Hey Denise

Ik doe de opleiding mode. En ik weet trouwens heel goed wat mooi en oerlelijk is. Maar het is echt out of style. **

oeeee “de opleiding mode”
dan heb jij er veel meer verstand van dan ons, sorry dat we tegen je ingaan :blink:

Matjes zijn cooooooooool B)

Originally posted by christel1982@16-07-2005, 18:23:30
** Hey Denise

Ik doe de opleiding mode. En ik weet trouwens heel goed wat mooi en oerlelijk is. Maar het is echt out of style. **

wat JIJ mooi en oerlelijk vind ja dat is een mening geen Feit :wink:

en mode is een ruim begrip als het echt out of style zou zijn zouden jongens er niet mee over de catwalk lopen :wink: