Met een groep van 8 jongens (6 jongens van 17 en 2 jongens van 16) zijn we misschien van plan om naar Blanes te gaan deze zomer. Wij vroegen ons af of daar veel jongeren komen van die leeftijd, of dat wij als 16 jarigen daar niks te zoeken hebben? Ook zouden wij graag willen weten of je als 16 jarige binnenkomt in de discotheken (ookal wordt je vaak jonger ingeschat)? Als laatst zijn wij benieuwd of wij als 16 en 17 jarige wel alcohol kunnen krijgen in Spanje?
Alvast bedankt voor het beantwoorden van deze vragen!
Jahwel zeker.
Je ziet meisjes van 13/14/15 rond lopen in 1 van de disco’s ben vergeten welke. Maar gemiddelde leeftijd is 17 tot 23 in Juni tenminste in juli ook wel denk ik.
Alcohol is Spanje wel iets strenger mee geworden maar je moet gewoon bij die arme mensen alcohol halen die geven gelijk zoals die kraampjes waar ze steeds vragen come, look. Bij supermarkt krijg je niet zo snel mee als je jong lijkt. Kweet niet of 1 van jullie jonko roken maar dat kan ook bij een nederlandse cafe volgens mij iets met amstel of amsterdam of iets is wel duur in spanje. En tis legaal om te roken maar op eigen terein en soieso niet meer dan zoveel gram, ik zou die shit gewoon op de la palomera roken je ziet ze van kilometers ver al aankomen en dan is die allang uit:P
Lol zo bedoelde ik het niet, Zelf zijn we allemaal die leeftijd geweest en we weten allemaal wat we doen op die leeftijd. Maar ik zet hem niet aan ik geef hem alleen tips voor ALS ze het doen waar het te krijgen is, verder blijft het altijd je eigen keus het te doen of niet.
Zelf vroeg hij ook al waar je sterke drank mee krijgt dus dan weet ej wel hoelaat het is.
Snap je reactie wel hoor maar snap ook het realiteit =)
Achja, sowieso een groot risico daar in Spanje om dat te doen. Maar toch bedankt. We hebben geboekt met 8 man op camping La Masia. Ik weet dat dit niet het juiste topic daarvoor is maar toch wil ik nog graag weten hoe het zit met de koelkast en met electriciteit? Iemand hier ervaring mee?
Ben ik ook wel eens geweest.
20 euro kost een koelkast die ook op slot gaat en elektriciteit is gratis is is waarschijnlijk precies voor je tent. (Als je met gogo gaat tenminste) weet niet hoe het met de andere plaatsen zit.
Koelkast is niet super groot dus let op wat je haald.
En ik wens je in de ochtend heel veel suc6.
Ik schat dat de tent zo’n 55/60 graden is.
Hoop dat je tent in de schaduw staat.