Guesthouse Bogor

Ik ben nu al enige tijd op zoek (internet/LP) naar een goed guesthouse in de plaats Bogor, maar tot op heden heb ik geen goed adres kunnen vinden, alleen maar de duurdere hotels.
Zelf vinden wij (incl. 2 kinderen) het prettig bij aankomst van het land, dat wij opgehaald worden van het vliegveld en doorreizen naar de eerste bestemming.

Heeft iemand goede adressen van een guesthouses in Bogor?

Boerman

Wat vind jij duur?:slapen:

Het is niet alleen een kwestie van duur zoals het Novotel van Bogor, maar ook een kwestie waar je mensen ontmoet waarmee ervaringen kan delen.
Onze ervaringen zijn dat dit meer in een guesthouse gebeurd, dan in een hotel.

Boerman

Wij zijn deze week ook op zoek gegaan naar een guesthouse in Bogor, waar we na aankomst op Jakarta Airport direct naar toe kunnen. Wij vonden GG House: www.gghouse.com Het ziet er op de foto’s goed uit, ligt in een groene omgeving en heeft een zwembadje. Wij gaan hier misschien wel boeken…Wellicht heb je er wat aan!

Wij hebben dit guesthouse ook gezien, alleen volgens de informatie ligt het redelijk ver buiten Bogor.

Wij zoeken een guesthouse dat dichterbij of in Bogor ligt.

Boerman

Als je “losmen” zoekt op google vind je niets in Bogor. Een guesthouse is 9 van de 10 keer een hotel en die zijn in Bogor niet van de losmen prijsklasse. Overigens: overal vind je reizigers uit allerlei landen in welk losmen, guesthouse of hotel… Kijk gewoon om je heen.:dag:

Hallo

Als je penginapan di bogor op google intypt krijg je een hele lijst met websites over onderdak in bogor.

penginapan is een verzamelnaam

succes

ps als U nog meer vragen heeft…

en betekent hotel, logement = losmen…:chin:

Losmen is een guesthouse ,een eenvoudig en goedkoop hotel

hallo, Ook ik ben op zoek naar een guesthouse in Bogor. ik heb je advies opgevolgd, maar kom niet veel verder. zelf zat ik te denken aan ongeveer 20 euro per nacht, maar alles wat ik vind is veel duurder en gaat via acoda e.d. Wat ik nodig heb is een e-mail adres van een guesthouse en/ of eenadres met telefoonnummer. we komen nml. pas omstreeks 22.00 uur in Bogor aan en ik wil dan niet nog naar een hotel hoeven te zoeken. ook voor verdere tips houd ik me aanbevolen.
groet,

Hallo,

Onderdak in Bogor zelf is duur en voor rond de 20 Euro zul je waarschijnlijk niets vinden.

Je kunt Wisma bogor permai proberen prijzen van 260.000-400.000 Rp
Of Wisma Pakuan prijzen 200.000-300.000 Rp.Beide staan op internet

Alternatief kan je ook op de Salak berg (Bogor) slapen in een koelere omgeving in een guesthouse,maar ik weet niet wat voor vervoer je geregeld hebt naar Bogor vanaf Jakarta.Prijzen 75.000-150.000 Rp

Mocht je nog meer willen weten…

1 like

Ik ken wel een guesthouse( gewoon een kamer in een normaal huis), maar de mensen spreken alleen bahasa.
De dochter spreekt een beetje engels.
Een neef van hun is taxichauffeur en kan je bij het vliegveld ophalen en persoonlijk daar brengen.
Het is een nicht van een vriend van mij en mijn 2 zoons hebben daar vorig jaar gelogeerd en waren zeer tevreden.
De prijs is ook binnen uw budget

Ik zou heel graag met de fam in Bogor in contact komen voor een overnachting bij hen thuis. Het lijkt me juist heel leuk om bij een fam te komen. Dat er een chauffeur geregeld kan worden via hen is alleen maar mooi. ik ga met mijn gezin (2 volw + 2 tieners) op rugzakvakantie (4 weken).

Voor goedkoop onderdak kunt U terecht bij Rachman Friatna
Voor meer info www.rachmanreizen.nl

1 like