Beste reizigers en avonturiers,
hoewel ik al enkele jaren actief ben op Wereldwijzer wordt het toch eens tijd dat ik me voorstel, dat is wel zo netjes…
Ik ben Judith Stegeman en samen met mijn man Gert-Jan en kindjes Kim en Bram zijn wij vier jaar geleden vanuit Oldenzaal naar Arusha/Tanzania geemigreerd. De voorliefde voor Afrika was er bij Gert-Jan met de paplepel ingegoten (geboren in Afrika en op zijn 12 weer teruggegaan naar Nederland). In 2002 zijn wij op huwelijksreis gegaan naar Kenia en Tanzania en vooral Tanzania heeft mij toen zo gegrepen dat wij uiteindelijk zijn geemigreerd. We hebben nu een bloeiend safari bedrijf en stellen voor onze voornamelijk Nederlandse en Belgische gasten onvergetelijke reizen, safari’s samen en dat doen we met ontzettend veel passie. Dus als je ooit iets wilt weten over Tanzania, dan weet je me te vinden.
Groetjes,
Judith
Hoi Judith,welkom op wereldwijzer!
Geweldig dat je safari’s inricht in Tanzania,het moet wel een hele belevenis zijn voor de mensen die dicht in contact komen met de wilde dieren.
Nou zelf ken ik niet veel over dit schitterend land ,alleen maar het Serengeti National Park.(uit interesse)
In iedergeval kan je altijd berichtjes posten of eventueel tips geven aan de mensen in het Tanzaniaforum hier aanklikken of op het Afrikaforum hier aanklikken
Wens je nog veel suc6 met het organiseren van safari’s in Tanzania Judith en Gert-Jan!
Zoals gewoonlijk sluit ik de welkomsberichtjes af met een leuke foto (wildlife in Tanzania)
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRp6sBhJiaAgI8_n926fF9Cy7UzhsbUXpPCIicj0TMF0nsQ1fIdKQ
Hoi Judith,
Ik zie dat je helaas niet veel meer actief ben op dit forum,
maar ik wil het graag proberen!
ik zou heel graag met je in contact willen komen,
ik heb alleen geen idee hoe ik een prive bericht oid moet sturen!
ik hoop dat je dit leest en me verder kunt helpen.
groetjes…