Groepsrondreis India/Nepal

Hallo allemaal,

Ik wil graag volgend jaar maart of mei een reis maken door Noord India en Nepal.

Nu heb ik begrepen dat maart een goede periode is om te reizen (Ik dacht eerst aan mei maar dat schijnt veel te heet te zijn?

Ik twijfel tussen Summum en Fox

Is er iemand die mij kan adviseren?

In Noord India begint het in maart al stevig op te warmen maar het zal zeker comfortabeler zijn dan in mei.

Advies over Summum en Fox kan ik niet geven, ben niet zo’n groepreis iemand (ik veronderstel dat dit touroperaters zijn of zo).

het begint dan inderdaad al erg warm te worden. Maart is altijd beter dan mei, want in die periode vlucht zelfs de eigen bevolking naar koelere plekken. ik weet niet wat je in nepal wilt doen, maar voor een trekking is oktober een betere optie.
ik heb geen ervaring met de organisaties, ik heb toen enkel alleen de vliegticekts geboekt.
veel plezier

Je zou ook eens bij NRV holiday.nl kunnen kijken
Die bieden ook deze rondreis aan ,en ze hebben zeer goede recensies

Wij willen ook in 2011 deze reis gaan maken

Hallo Belinda,

Zelf ben ik een keer met Fox en met Djoser geweest.

Ik vond dat je bij Djoser meer vrijheid had. Ik was er erg tevreden over, maar toch nudat ik met twee groepsreizen ben mee geweest gaat mijn voorkeur toch uit om niet meer met een groepsreis mee te gaan, het is super gezellig, maar toch zit je vast aan vaste tijden. Zoek een reismaatje op en regel het zelf! Is ook nog eens beter voor je portemonnee :biggrin:

succes