Groepsrondreis Australië

Beste forumlezers,

Ik ben van plan om najaar 2005 een groepsrondreis Australië te gaan doen (Oost-Australië). Kan iemand me tips geven met welke reisorganisatie te gaan?

Voorkeur gaat uit naar een reis van ongeveer 30 dagen, niet meer dan 1 week kamperen in totaal, bezichtigen van de hoogtepunten aldaar dus Sydney/Melbourne/Uluru, Ayers Rock/Great Barrier Reef/enkele national parks.

Graag jullie reactie!!

Djoser: 29-daagse rondreis.
Prijs: 2745 euro.
Kijk op de Djoser site

Groetjes Daniel

of, ik weet niet hoe tijdgebonden je bent, maar anders gewoon naar sydney of een andere grote plaats op je route vliegen, en daar ter plekke bij een kantoortje naar binnen stappen, of de flyers in de hostels. Kun je zelf een mooi tripje samenstellen, kost alleen iets meer tijd.
succes

ik heb al diverse keren, in diverse hoeken van Australie, NZ en Tasmanie gereisd met o.a. “Connections1835”, “Nullarbor traveller” en “Travelabout”. Supergezellig, erg leuke groepen en erg betaalbaar. Ongetwijfeld goedkoper dan kant-en-klare reizen die je hier (in Euro’s!!) boekt. Bovendien is het goed te doen: Alleen een ticket kopen en dan ter plaatse bij een reisburo o.i.d. een leuke reis uitzoeken. Het aanbod is overweldigend, de keuze veel en veel groter dan in NL.

succes, Ronald