Groep backpackers tussen 16-22 jaar gezocht!

Hallo,
Ik zou graag vrijwilligerswerk willen doen in het buitenland.
Zijn er meer mensen tussen de 16 en 22 jaar, die nog nooit eerder hebben gereisd? Laten we dan met een groep mensen, eropuit gaan:wereld:
Groeten.

Hoi!,

Weet je al waar je dan heen wil en wanneer?
Ik ben wel beniewd! Klinkt wel erg leuk!

Groetjes!

ik ben weliswaar ouder dan 22 maar loop ook met het idee om rond te gaan reizen, zelf wil ik niet direct vrijwilligers werk gaan doen, maar tijdens de reis lijkt het mij wel leuk om verschillende baantjes (werkzaamheden) te verrichten voor de plaatselijke bevolking, om zo ook de cultuur en mensen te leren kennen.
als ik ga reizen zal ik pas vertrekken aan het eind van dit schooljaar (als ik klaar ben met mijn afstudeerstage) dit zal rond juli 2011 zijn.
waarschijnlijk koop ik tegen die tijd een (oude) camper om hiermee rond te gaan reizen door europa (ik heb nog geen echt reisplan gemaakt) ik heb ook niet echt een voorkeur voor bepaalde landen, maar wil wel veel zien, ik wil dus ook naar enkele oostblok landen gaan om hier het cultuurverschil te bekijken.

ik wil niet de hele reis met een reisgenoot maken, maar het is wel leuk als er iemand een tijdje mee wilt reizen. als we elkaar dan beu zijn, of we willen beide een andere kant op dan scheiden onze wegen weer (in overleg)
dit kan bijvoorbeel maar 1 week zijn, maar het kan ook zo zijn dat we een paar manden samen reizen (als onze interesses op een lijn liggen)
doordat we samen reizen zullen de kosten ook een stuk lager zijn, we kunnen de brandstofkosten en kosten van eten etc. delen, waardoor we gemakkelijker, gezelliger en goedkoper kunnen reizen.

laat maar weten of zoiets je bedoeling is.

Tom

Hoi,

Ik ga van reizen me hobby maken en sta overal voor open!

msn: juunhoad@live.com

Klinkt goed!
Wat heb je in gedachten? (welke landen bijvoorbeeld?)
Ik ben benieuwd.

Groetjes Leontien

ik heb nog niet echt landen in gedachten, ik ben mezelf nog aan het orienteren.
ik wil in iedergeval vanuit nederland vertrekken.
Heel de reis wil ik langzaam reizen en overal wat van de cultuur en de bijzonderheden opsnuiven.
ik wil bijvoorbeeld door duitsland en italie reizen
om vervolgens b.v. australie, slovenie, kroatie, hongarije, polen te bezichtigen of richting servie, bulgarije, griekeland het kan allemaal.
het maakt mij allemaal niet zoveel uit als er in het land maar veel bezienswaardigheden en cultuur verschillen zijn.

Hallo,

Het klinkt interessant werkend en reizend door Europa!
Zelf ben ik in februari afgestudeerd en voordat ik in september
aan een andere opleiding begin heb ik nog een half jaar tussenspeling.
Europa heeft veel te bieden en ik weet zeker dat er genoeg cultuur
op te snuiven is.
Iemand die ook rond februai tot aan de zomer vrij is?

Groetjes

Hallo!
ik ga in de zomervakantie twee maanden vrijwilligers werk doen met: projects-abroad. misschien zou je eventjes op die site moeten kijken
groetjes pleun

Ik heb geen idee waar ik naartoe wil.
Ik zou graag met een groep mensen willen tussen de 16 en 22 jaar!
Kom maar met ideeen.

Iedereen die gereageerd heeft, kijk ook eens in mijn topic:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=104442
:wink:

bram

Welke landen zou je graag doorkruisen en hoe zou je dit willen doen ?
Ik ben ook net 18 geworden en zou ongeveer een maand volgende zomer willen rondtrekken, met de tent, om dekosten zoveel mogelijk te drukken.
toon