Vanaf 19 juni tot 3 juli ben ik op Lesvos - Molivos stad , een mooi Grieks eiland met de schoonste stranden van Griekenland , mooie snorkellocaties , gevarieerd landschap van veel olijfbomen ( uiteraard ) tot ruige , woeste , desolate landschappen , tot zoutvlaktes met flamingo’s .
Ik reis vaak alleen omdat ik thuis werk en daarom flexibel ben in mijn tijd en meestal probeer ik het toeristenseizoen net voor te zijn als ik weg ga .
Lesvos heeft alle toeristische voorzieningen , scooters , internet café’s , pinautomaat , zelfs een openluchtbioscoop in Molivos enz , maar wordt niet overlopen door toeristen , dus nog veel mooie stranden en strandjes die je helemaal voor jezelf hebt , een mooie ongerepte natuur en een heel vriendelijke bevolking .
Ik hou zelf van snorkelen , een beetje het landschap per scooter verkennen , eigenlijk heel relaxed mij dingen doen .
Ik ben niet echt een culureel type dus je zult me niet snel vinden in een Grieks museum , starend naar scherven maar wat ik wel leuk vind is om eens een klooster ( lekker koel ) te bekijken , of iets wat in de openlucht staat , een oud theater bv.
Als je in de buurt bent in die periode en wat wilt afspreken om eens een dag wat op te trekken , samen over het eiland rijden per scooter of auto , beetje zwemmen of samen naar de bios , ok stuur me een mailtje en dan spreken we wat af .
Man , vrouw of leeftijd maakt me niet uit , het is gewoon leuk om eens een dag te delen en als het gezellig is dan kunnen we nog wat verder afspreken .
Dit is mijn mail [EMAIL=“nike@tomaatnet.nl”]nike@tomaatnet.nl
Δεν ελπίζω τίποτα, δε φοβούμαι τίποτα, είμαι λέφτερος