Grieks eiland Lesbos - Molivos

Hallo

Ik ben Nikos en ik ga vanaf 19 juni 2009 twee weken naar het Grieks eiland Lesbos en verblijf in het mooie stadje Molivos . Hier zie je als het goed is een typisch straatje .http://i16.photobucket.com/albums/b36/Lizard-001/molivos.jpg

Ik ben al meer op dit eiland geweest en het is een mooi vulkaan eiland met ook mooie typische natuur .

Wat kan je allemaal zo doen op dit eiland .
Een scooter huren en met deze scooter over het hele eiland crossen , van zee naar zee en in de middag snorkelen , van natuurgebied naar natuurgebied , van ruine naar ruine want die kom je toch vanzelf tegen , door schapenkuddes en geitenkuddes en van foto naar foto want ik neem ook mijn camera mee .

In Molivos is een openluchbioscoop met terras dus s’avonds is dat wel eens leuk om te doen , of gewoon wat lopen op het Molivos strand , of het haventje waar s’avonds de vissers binnenkomen , gewoon wat relaxed zo’n dag afsluiten .

Er is geen massatoerisme op dit eiland omdat er niet zo veel grote zandstranden zijn maar je hebt wel alle gemakken , zoals een scooter of auto huren , pinautomaten , intenet cafe’s ed.
Het binnenland is ruim en stil , dus je kunt uren rijden en alleen een geitenkudde tegen komen of ergens in een dorpje met wat lokale bevolking praten die dan alles over je willen weten .

Ik zou het leuk vinden om met iemand af te spreken daar en zo af en toe eens samen een dag door te brengen en kijken wat we allebei leuk vinden om dan te doen .
Misschien samen eens een auto huren zodat we verder kunnen komen want het is een redelijk groot eiland , of samen foto’s nemen en als het gezellig is wat uit eten , en beetje praten , dus een beetje relaxed een tijdje met elkaar optrekken en ook gewoon dingen voor onszelf doen , bv ik hou ook van een dagje strand , boekje mee , beetje lezen en dan het water in als het te warm wordt en als jij van wandelen houd in 30 graden , ok , dan kan je me de volgende dag alles over die wandeling vertellen :slight_smile:

Hasta la vista