Griekenland (vliegtuig) of Italë/Toscane (Per Cabrio) begin Sept. Maatje gezocht (V)

Welke spontane, ongecompliceerde, ondernemende, enthousiaste, vrolijke, lieve, aantrekkelijke, eerlijke vrouw heeft zin om met mij op 50/50 basis op vakantie te gaan?
Graag zou ik de 1e 2 weken van Sept. Naar Griekenland (per vliegtuig) of Italie Toscane (per cabrio) willen gaan, maar alternatieven zijn natuurlijk bespreekbaar.
Ik houd van een beetje comfort dus een Low Budget vakantie is aan mij niet besteed.
Mijn vakantie houdt in: Zon , zee, strand, beetje cultuur/historie, dagtripje, terrasje, lekker eten, wijntje, winkelen, praten, stilte, romantiek, avontuur, etc.
Ik ben een nette, lieve, eerlijke 49 jarige (niet slechtuitziende), nooit gehuwde en kinderloze kwajongen (met tikkeltje overgewicht)en houd van alles dat het leven te bieden heeft.
Sinds ruim 1 jaar ben ik weer vrijgezel (na een 10jarige relatie) en ik zou het fijn vinden als uit deze vakantiematch zomaar een vaste relatie zou kunnen ontstaan.
Ik kom uit het uiterste zuiden des lands, dus een Nederlands /Belgisch Limburgse reisgezel zou leuk zijn, maar is geen must.
Lijkt deze uitnodiging jou wat? Laat het dan maar horen.