Wie wil er met mij een weekje naar Kos? Ik zou graag willen in de laatste week van augustus of de eerste week van september.
Ik ben een 40 jarige vrouw. En hou van lekker uit eten, genieten van de zee/zwembad, een terrasje pakken. Ook een dagje Bodrum had ik in gedachten. Ik ben niet echt een uitgaans type, maar lekker in de avonduren op een terrasje vind ik wel gezellig.
Ik zoek een vrouwelijke reisgenoot, niet voor een relatie.
Hai Marieke, ik zoek ook een reisgenootje. Maar Kos ben ik net geweest. Mijn plan is naar zakynthos te gaan of Kreta. Mocht je je bestemming nog willen veranderen hoor ik het wel. groetjes Nic
Hai Nic,
Waar op Kreta had in je gedachten? Zakynthos ben ik zelf nog nooit geweest. Kreta wel en dat vind ik ook heel leuk. Wanneer zou je willen gaan?
Groetjes
Hai marieke… op kreta koutouloufari en op zakynthos naar agios sostis. Ik ben op beide plekken al geweest en ken daar ook al wat griekse mensen van restaurantjes etc zodoende dat ik daar terug wil. Heb vrij gevraagd van 4 tm 14 sept. Groetjes nic
ook ik ben op zoek naar een reisgenootje. Mijn vraag is of je al iemand hebt gevonden om mee op reis te gaan?
Als dit niet het geval, kunnen we verder contacten :- ).
Ik ben een vrouw van 50jr en wil er lekker voor een goeie week tussen uit. ( ik heb van 31-8 tot 13-9 vakantie) Veel luieren en genieten van zon, zee en strand. Lekker eten en een terrasje pakken. Leuke excursie erbij en voor mij is het plaatje compleet. Maakt niet uit naar welk land…
Hier nog iemand op zoek naar een last minute naar de zon, ik dacht eerder aan Rhodos of naar Marmaris Turkije en vandaar Rhodos verkennen.
Ik ben beschikbaar vanaf 20/08.
Hebben jullie al concrete reisplannen gemaakt ?