Reisgenootje gezocht voor strandvakantie aug/sep 2012

Hallo allemaal,

Mijn naam is Melissa en ben 25 jaar. Aangezien al mijn vriendinnen inmiddels een gezinnetje hebben, ben ik op zoek naar een lief en gezellig reisgenootje (bij voorkeur een vrouw tussen de 25 en 35 jaar).

Ik wil graag in augustus of september een weekje weg. Mijn voorkeur gaat uit naar de Griekse eilanden, Italie, Spanje of de Canarische eilanden. Overdag lig ik het liefst bij het zwembad of strand en 's avonds vind ik het gezellig om even een drankje te drinken of te winkelen. Ik ben niet echt een uitgaanstype. Wil echt even relaxen. Wel vind ik het leuk om een keer een excursie te doen.

Lijkt het je leuk om met mij op vakantie te gaan, stuur me dan even een mail.

Groetjes,

Melissa.

Hey Melissa,

Ik ga 11 september naar Kos. Mijn vakantie is al geboekt, maar toen kwam ik hier terecht en met een reisgenoot lijkt me toch gezelliger. Dus als jij dan ook kan en mijn boeking jou ook aan staat kunnen we misschien samen gaan?

Groetjes Erik

Heej,
Ik ben een meisje van 20 jaar uit Leuven (Belgie) en zoek naar iemand om mee te gaan naar turkije, Kusadasi van 11/09 tot 21/09. Ik ben er begin juli op vakantie geweest en ga dus nu terug, al zou ik veel liever met 2 of meerdere reizen nu mijn reisgenoot plots niet meer mee kan :slight_smile: Alleen gaan zie ik minder zitten.

Momenteel heb ik dus al geboekt op het volgende (vertrek vanuit amsterdam):

Je kan altijd enkel vlucht boeken en mee op de kamer/appartement verblijven of ook een kamer nemen in het hotel :slight_smile:

Als je interesse hebt, laat me maar iets weten :slight_smile: m.vandenbempt@gmail.com

Groetjes

Wellicht zin in Macedonie? Een prachtig land! Bij facebook staat de site met meer informatie. In juni vond ieder het er echt fantastisch!!! Ik kan een flyer toevoegen voor een globale indruk, de site geeft natuurlijk meer beelden.

Ik wil er in september wel weer heen! Wellicht tot ziens!