Goed nieuws voor iedereen die 30 dagen of langer in thailand wil verblijven.
Vanaf vandaag tot en met 28 februari is een toeristen visa met single entree (60 dagen) gratis te verkrijgen via elke thaise ambassade.
Bij aankomst in thailand krijg je 30 dagen visum vrije entree (als je een ticket hebt dat je het land weer verlaat zoals meestal een retour ticket) wil je langer blijven heb je een visum nodig. Dit is nu dus gratis verkrijgbaar.
Dank voor deze informatie. Uit de mededelingen op de site van het consulaat begrijp ik trouwen da een multiple-entry visum niet meer wordt verstrekt. Of vertel ik nu voor de trouwe klanten hier oud nieuws?
Nog even een aanvullende reactie: ik las net op de website van het consulaat in Amsterdam dat ze verhuisd zijn maar belangrijker is dat je tegenwoordig in persoon het visum moet aanvragen(tenzij je getrouwd bent maar dan moet je een kopie van de huwelijksakte meenemen). Ophalen van het paspoort met visum voor een ander kan nog wel maar wel met een geschreven machtiging op een kopie van je paspoort (dus van tevoren maken want dat heb je dan al afgegeven). Het wordt allemaal wat strenger…