Wie kent het Gran Kaptan hotel in alanya?
een vriendin van mij is 2 keer hier geweest en was zeer tevreden…schijnt alleen ver buiten het centrum te liggen
groetjes
filiz
Hoi alvas,wij vertrekken volgende week naar het hotel,dus wij gaan eens bekijken of het echt zo’n super verblijf is.Ik heb eigenlijk op het ervaring forum alleen maar positieve reacties gezien!Dus wij hebben er zin in.Wanneer ga jij??? stien
Ik heb reeds in het hotel Grand Kaptan 5 sterren gelogeerd vorig jaar . Het hotel is me reuze meegevallen. De kamers zijn heel groot en je hebt op de kamer zelf internetverbinding als je een labtop bij hebt ,dus gratis internet.
Het restaurant is gezellig ingericht en het eten die ze daar serveren is zeker van kwaliteit en heel veel variatie.
Het hotel ligt iets verder van Alanya centrum, maar je hebt alles in het hotel wat je nodig hebt. Ik vind het een zeer goed hotel en het personeel is heel vriendelijk.
Goede vakantie,
Franka6
Ik kan het ook maandag even aan een collega vragen, die onlangs naar dit hotel is geweest. Ik heb haar nog niet kunnen spreken, omdat ik zelf ook op vakantie was. Ik ben ook benieuwd naar haar ervaring van dit hotel.
Mvg. Roanna
Ben 2 keer in dit hotel verbleven (zn 4jaar geleden) en was er goed. Enige minpuntje was dat het wat verder uit het centrum lag (lang leven de dolmus :P)
groetjes yvonne
dolmus = vol