Nogmaals dank voor de info!
Via Wereldwijzer app
Nogmaals dank voor de info!
Via Wereldwijzer app
Zelf heb ik goede ervaring met gpsmapservice.nl; voor weinig geld een landkaart op (micro)SDkaart die direct op je garmin werkt.
Hallo
Net terug van 6 weken Zuid Afrika, onze oude T4A sd card was 6 jaar oud, dus gelijk
bij aankomst in Kaapstad een nieuwe gekocht voor 50 Euro!
Werkt perfect in onze Garmin, geeft ook aan of dat een weg onverhard is e.d
en de lijst met poi’s is eindeloos!
Even wennen om er mee te werken, maar voor ons ideaal!
Groet Peter
Let op!! Een navigatiesysteem in huren bij een autoverhuurbedrijf is vaak heel duur. Ik heb voor mij reis in Nederland een TomTom gehuurd… Bij navigatie-huren.nl.Voor mij ideaal en niet duur. Gewoon ff googlen en je hebt ze zo gevonden. Neem er wel eentje met een groot scherm
Fijne reis,
Martijn
Navi huren bij de auto is inderdaad erg duur. Soms is het zelfs goedkoper om lokaal ergens een navigatie systeem te kopen.
Maar…
Wat in het algemeen ook prima werkt is de “Here” app op android. Dit is wat voorheen Nokia maps was. Kaarten moet je downloaden naar je telefoon (dus geen internet nodig). App is (vooralsnog) gratis). (en kan natuurlijk ook op een tablet als je een gsm scherm te klein vindt)
Ik heb navigatie op m’n telefoon, Sygic, werkt perfect en is niet duur. Wel een autolader voor je telefoon meenemen!
Maar voor 1,50 per dag ga ik niet tobben met mijn tel… www.navigatie-huren.nl heb ik hem gehuurd maar er zijn er meer
Als je een Iphone hebt: Nokia Here downloaden. In Nederland in de app de kaart van Zuid-Afrika uploaden, dan heb je een gratis offline navigatie app op je telefoon. Wij zijn net een maandje terug van een rondreis door Zuid-Afrika en het werkte perfect! Zorg ervoor dat je je telefoon kan opladen in de auto zodat als je batterij bijna op is, je niet zonder navigatie zit.
Ik vind het zelf toch altijd wel handig om verschillende dingen bij me te hebben. Een kaart geeft een globaal overzicht waar je bent, dat geeft enig inzicht. Dan zie je zelf ook wat kleine wegen zijn, wat mooie routes zouden kunnen zijn, welke stops er onderweg zijn. Dat vertelt een navi je niet.
Route beschrijving van de organisatie geeft ook tips hoe het handigste of het leukste te rijden.
Voor specifiek adres vind ik een navigatiesysteem wel erg handig. Daarvoor hebben we een Zuid-Afrika kaart op onze eigen Tomtom staan die we meebrengen. En we hebben ook altijd een SIM kaart met flink internet bereik, zodat je het ook via Google maps kunt bekijken.
Ook handig als je onderweg denkt: waar is… de volgende benzinepomp, een restaurant etc.
Veel accommodaties zijn exact terug te vinden (hotels in Tomtom of Google maps). Dat is toch makkelijker dan: na 13 km rechts, na 1,5 km links.
De combinatie is handig, vind ik zelf.
Ik vind het kleine denken van mensen altijd zo mooi, duizenden euro’s uitgeven aan een reis en dan aan zulke dingen geen cent willen uitgeven[emoji23][emoji23][emoji23] als je 21 dagen gaat ben je voor een navi 30 euro kwijt[emoji106][emoji106]
Da’s waar Martijn, als je gaat, doe het goed!
Later heb je anders spijt, en je bent er niet zomaar nog eens een keertje!