Hoi!
Nog een vraagje: in welke kerken in NYC kan zo’n gospeldienst bijwonen? Lijkt me geweldig om een keer mee te maken…
Greetz
Hoi!
Nog een vraagje: in welke kerken in NYC kan zo’n gospeldienst bijwonen? Lijkt me geweldig om een keer mee te maken…
Greetz
In de times square church op zondagochtend. Ik weet niet meer precies waar hij ligt (achter times square richting central park) in de buurt van ellen stardust diner.
Je moet dan inderdaad bij de Times Square church gaan! Die is echt geweldig! De pastoor leeft zich helemaal in, ‘nieuwkomers’ zijn meer dan welkom… het gospel koor is gigantisch en enhousiast EN er is een groot scherm met de tekst, zodat je lekker kan meezingen en swingen ;-).
De Times Square church zit vlak aan Broadway, tegenover het gebouw waar Mamma Mia de musical speelt. Je vindt hem zo!
Kun je dan zo naar binnen lopen? Ik kom wel van die georganiseerde gospeltours tegen, maar doe toch liever gewoon op eigen houtje.
Ja Norder, bij die kan je zo naar binnen lopen hoor! Zit op Times Square en is vrije toegang. De dienst die ik gezien heb in april was prachtig.