Gogo Tours Reisleiding Van Dit Jaar?

Hej ik had ff vraagje…Wie weet wie er dit jaar reisleiding zijn van gogo in blanes?
Groetjuhs!!

Ik weet dat er een Kevin heet. Dat is wel een coole gast. Ik ben dit jaar met Beachmasters op vakantie geweest. Dus ik ken er maar 1.

Groetjes Christel

De Go Go reisleiding is erg gezellig, Till is gek, kevin erg aardig en Nienke is ook een toffe. De kroegentocht is echt top, de leukste tenten zijn er echt uitgezocht, wij zijn ook meegeweest naar Barcelona en LLoret. Blanes is echt wel leuker dan Lloret dus dat zou ik de volgende keer niet meer doen.

En de sunsation white pary in de Gotcha was toppie.

groetjes Yola

Nienke was ons schatje vorig jaar…! Echt cool dat ze er weer is! lloret is idd leuk voor een keertje!!maar niet vaker

Hey, ben net terug van vakantie en ik mis het nu al, was zo leuk B) Ik heb 2 foto’s waar de reisleiding op staan, ik heb ze ff op een site gezet:

http://www.picturetrail.com/gallery/view?p…73485&members=1

De reisleiding is echt super aardig en behulpzaam, jammergenoeg staat alleen Till niet op de foto (deze foto’s zijn gemaakt in de Gotha bar tijdens een optreden).

Groetjes, Cientje :slight_smile:

u wordt bedankt!Nienke was vorig jaar er ook! toen hebben we veel met haar geouwehoerd, ook waren we op de reunie van de gotcha in oktober in amersfoort vorig jaar!

Was ook erg gezellig!!
Groetjes