Hallo!
Mijn naam is Augusta, ik ben 27 jaar, een jaar geleden afgestudeerd en nu voor mijn baan verhuisd naar Nijmegen. Ik heb nog maar een beperkt aantal vakantie dagen beschikbaar…max. 10, en zou die graag besteden aan vakantie met een gezellige groep.
Mijn ideeen:
-boeken van een goedkoop vliegticket
-low budget hostels zoeken/couch surfing eventueel
-vakantiedagen vullen met steden bezichtigen, misschien 1 of 2 musea ( niet te veel), wandelen in stad/natuur, dagje strand, zwemmen, 's avonds gezellig t cafe in
Over mij: Ik ben een optimistisch, gezellig en niet-veel-eisend persoontje. Ik ga niet 100% voor de zon-zee en strand vakanties, maar ook niet helemaal voor de serieuze verantwoorde vakanties…
…doe mij maar veel feest met hier en daar ook wat cultuur en vooral natuur.
En het lijkt me het gezelligst dat met meerdere anderen te delen, wie doet er mee?
Groet! Augusta
Hallo Augusta,
Je oproepje spreekt me wel erg aan! Hou van het strand en de zon maar vind het ook leuk om dingen te bekijken en de kroeg in te duiken. Verder ga ik ook voor low budget.
Ik ben 31 jaar en zou in de periode van 21 juli tot 4 augustus kunnen. Misschien een idee (als jou het natuurlijk ook wat lijkt) om even te mailen en telefoonnummers uit te wisselen. Kunnen we kijken of het een beetje klikt en of we een beetje dezelfde ideeen hebben.
Groetjes Janine
j.r1980@live.nl
Hey Augusta,
Je oproepje spreekt me erg aan. Ik ben er 32, kom uit België en ik kan me zeker terugvinden in wat je beschrijft; ik ben ook het type dat houdt van cultuur en niet zo van het bakken in de zon. Mijn doel is een fijne vakantie beleven, amuseren, wat van de streek/land/stad zien en vb verder eens lekker gaan zwemmen, feesten
Ik ben ook een beetje vertrouwd met het couchsurfen, dus vind ik het een reuze idee.
En ook het antwoord van Janine vind ik leuk.
Ik zou inderdaad ook willen voorstellen elkaar wat te leren kennen en wat ideeën uit te wisselen.
Laat maar iets horen: ankie-tje@hotmail.com
Groetjes,
Hallo Ankie & Janine!
Door drukte deze week heb ik niet eerder kunnen reageren, maar leuk dat jullie geinteresseerd zijn om mee te gaan op vakantie! Met jullie erbij hebben er 5 mensen gereageerd op de mail ( totale gezelschap: 2 m, 4v) en iedereen heeft net iets andere ideeen, frankrijk, italie, engeland, kamperen, met de auto…etc. Zelf lijkt het me ontzettend leuk om te proberen een gezamenlijk plan te smeden en met z’n 6-en voor ca. een week op vakantie te gaan. De anderen hebben via een prive bericht gereageerd, en ik heb hen om e-mail adressen gevraagd zodat we kunnen proberen een leuke vakantie te plannen. Ik hou jullie op de hoogte van de reacties.
Groet en hopelijk tot ziens!
Augusta
e-mail: a.e.goedhart@gmail.com
Hoi HOI
Ik las je berichtje en sprak mij wel aan.
Ik las ook dat je al een groepje bij elkaar geselct had? is er nog plek?
en weet je al welke data,s je gaat?
Hoop graag wat te horen,
Mail me anders maar.
noordende@live.nl
groetjes Eline.