In de maand December ga ik met mijn Chileense vriendin naar Kopenhagen voor 3 maanden. ± 10 December tot ±31 Maart. Nu ben ik al een tijdje opzoek naar goedkope retours. Goedkoopste retour van Santiago naar Kopenhagen en terug die ik tot nu toe gevonden heb is 994EURO!
Ik ben ook opzoek gegaan naar andere steden in Europa, maar het wordt niet goedkoper als 873EURO van Madrid. Maar zoals je weet Madrid ligt niet echt in de buurt van Kopenhagen.
Hoi Dumble. Mijn tip is om snel de vlucht van 994 Euro vast te leggen; dit is nl. een prima prijs. Misschien heb je geluk en vind je een nog goedkoper ticket maar hier zou ik maar niet op rekenen. Wat je ook kunt doen is aanbiedingen op www.despegar.com bekijken; vluchten Buenos Aires naar Italie zijn soms goedkoop. Met Gol kun je goedkoop vliegen van Santiago naar Buenos Aires (www.voegol.com) . Met Ryanair kun je in Europa goedkoop vliegen. Het zou kunnen dat je op deze manier nog ietsje goedkoper uitbent maar het lijkt mij beter de vlucht van 994 Euro vast te leggen.