De nachten 3 4 5 en 6 november zijn wij opzoek naar een slaapplaats in Boston. Het zijn de eerste 4 dagen van onze 10 maanden trip… maar wat is bosten gruwelijk duur…
75$ tot 100$ per nacht in een hostel… Heeft iemand tips of we iets buiten Boston goedkoper slapen?! ik ken alle sites van hostelworld tot expedia maar nergens is het normaal geprijst…
Alle hulp is welkom… we willen ook nog drie nachten overnachten in of net buiten New York… ervaringen met slaapplaatsen daar zijn ook welkom (liever niet onder een brug
kun je mij vertellen om hoeveel mensen het gaat, je schreef maar ‘we’ , de reden waarom ik vraag is omdat als 't om 3 of 4 mensen gaat kan het net zo goedkoop zijn om in een hotelkamertje te blijven, (doordat hostels berekenen de kost per hoofd) en met een hotel betaal je eenmaal per kamer (en niet hoofd)
verder, zoek je best om buiten de stad boston te blijven, dit kan gebeuren dan in een plaatselijke omgeving of voorstad (m.n. er zijn een paar hier te noemen)
ik woon zelf in deze regio (eig. 1 uur of zo weg vandaan) maar kan misschien wat hulp aanbieden als het om een logeerplaats gaat…
in elke geval, benieuwd op wat je gaat doen,
en wens ik jullie ook sucess mee…
dag,
AJ
(je kun me bereiken door naar het emailadres [EMAIL=“zkr623@live.nl”]zkr623@live.nl te sturen, of gewoon msn’en! :nod: