Goedkoopste land om naar toe te vliegen in midden en zuid-amerika

Hallo, ivm met onze wereldreis vroegen wij ons af wat eigenlijk het goedkoopste land is om naartoe te vliegen vanuit nederland naar midden of zuid-amerika.

We dachten aan sites van KLM etc te zien dat het waarschijnlijk Mexico of Brazilie is. Beide vanaf 500/600 euro.
zijn er verder nog goedkope mogelijkheden?
Wie heeft er hier ervaring mee?

Alvast bedankt!!

Groeten jeroen en judith

Nadat KLM de monopolie positie heeft verloren op vluchten naar Suriname is dat land ook vrij goedkoop om heen te vliegen.

Ik ga zelf in November naar Suriname en heb er hele mooie dingen over gehoord. Het schijnt één van de mooiste landen ter wereld te zijn. Dit komt met name door het feit dat het nog niet verpest is door massatoerisme.

Je kan eens kijken en vergelijken op www.vliegtarieven.nl
Probeer ook eens San Jose, Costa Rica. Martinair heeft nog wel eens goede tarieven hier naar toe.
Maar de tarieven hangen natuurlijk ook af van het tijdstip van boeken en de reisdata. Soms kan het heel wat euro’s schelen als je bijvoorbeeld 1 dag eerder vertrekt of 1 dag later terug gaat.
Normaal gesproken geldt hoe eerder je boekt, hoe lager het tarief.

Wij vliegen 22 juli (dus in het hoogseizoen) vanaf Düsseldorf met ‘LTU’ naar Mexico (Cancun) voor nog geen 489,- enkele reis weliswaar (en excl. 75,- tax.)

Check www.airlinetickets.de maar eens

Groeten Klaas

http://maktub.punt.nl

Ik zou ook eens kijken bij Iberia. Ben me momenteel zelf aan het oriënteren op een retourvlucht A’dam-Quito (Ecuador). Prijzen vanaf € 925 incl. tax. San José (Costa Rica) is ongeveer hetzelfde tarief.

Succes met zoeken en… stuit je toevallig op een nog voordeliger tarief, dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Lin

ok, bedankt voor jullie tips!!
zal ze eens naast elkaar zetten en als ik de goedkoopste optie weet laat ik het horen.
groetjes judith