Goedkoope Europese steden

Hoi,
We zijn een groep van 6 vrienden (tussen 20 en 26 jaar). we willen graag van de zomer een appartement huren in een europese stad. We willen lekker in een goedkope land /stad gaan, waar we lekker kunnen schoppen, uitgaan en eten.zelf dacht ik aan Lissabom, maar jullie tips en ervaringen zijn allemaal welkom

xxx

Ik denk dat voornamelijk het oosten van Europa goedkoop is dan kun je denken aan Warschau (Polen), Kiev (Oekraïne) en de baltischestaten. Dit vind ik wel wat minder leuk dan bijvoorbeeld Londen, Parijs en Rome maar wel leuk genoeg vooral met de plaatselijke prijzen :slight_smile: .

Binnen Europa zou ik gewoon bij Ryanair kijken voor geschikte vluchten en van daaruit dan verder zien. Qua shoppen, uitgaan en eten lijkt het mij dat Portugal en Spanje best geschikt en goedkoop zullen zijn ja.

Ben benieuwd waar de keuze op zal vallen, laat je ons dat wel nog weten?

Liefs,
Carolina

onze keuze is nu gefocus op: portugal bulgarije, kroatie hongarije. best breed ja

Tja dat ligt inderdaad nogal uit elkaar portugal en kroatie

:portugal:Ik wist niet dat Portugal zo goedkoop was, of lees ik jullie reacties gewoon verkeerd? Ben er wel geweest toen ik klein was maar ja dan let je niet echt op prijzen.