Goedkoop Vakantie Vieren

Hier in Colognole, 25 km van florence, hebben we door een toeval aan appartenement te huur van 1 mei tot 1 oktober. Het appartement bestaat uit. Vrij ruime keuken/woonkamer, met openhaard, koelkastr, gasfornuis, inbouwkast. 2 grote slaapkamers, 1 met 2 eenpersoonsbedden de andere met 1 tweepersoonsbed, beiden met grote bergkast. 1 grote badkamer met wastafel, toilet, bidet, en douchecabine.
350 meter hoogte, prachtige uitzichten.
Keukengerei is volledig aanwezig.
Lakens, slopen enz. niet aanwezig.
Elektro en water in prijs inbegrepen.
Verwarming niet in prijs inbegrepen.
Inrichting volledig, maar eenvoudig.
Zelf schoon te houden.
Prijs per 2 weken € 300,- per maand € 500,-
1 week huur, niet mogelijk.
Nu nog vrij van 14 mei tot 11 juni en van 16 juli tot 27 augustus.

Inlichtingen www.petermaria.verberkt@virgilio.it
of 0039-3474075678

groet Piet

L.S.

Misschien is het verstandig dat ik, niet alleen voor Rianne en Piet, maar voor iedereen die mij privé-emails stuurde , hier even wat verduidelijk over het feit dat ik geen privé-reactie kon geven.

De reden is heel “simpel” : als ik probeer een reply te sturen op mijn yahoopost (die ik wel soms kan lezen, oh miracolo) ,verschijnt een wit scherm en daaronder :java script problemà en daarna binnen twee seconden: runtime-error.
Dat probleem kunnen ze wel oplossen, maar …
dan onstaat een ander probleem met bijv. internet-bankieren.
Ik heb er voor gekozen dat laatste veilig te blijven kunnen doen.

Maar daarom kon/kan ik prive-email niet beantwoorden. In het geval van de e-mail van Piet en Riet had ik Caro Cleanbreadt gevraagd, via een PB via deze website, Riet en Piet erop te wijzen dat ik wel via een PB (Persoonlijke Boodschap) wél prive-vragen kon/wilde beantwoorden, maar Caro CB zit met vrouw en beeldschoon kind natuurlijk weer in Peru.

Natuurlijk had ik naar een internet-café kunnen gaan, maar vanwege de afstand en vanwege o.a. de sneeuw, gladde bergweggetjes, tijdgebrek etc. heb ik dat niet gedaan.

Dus: Mi scusi Piet en anderen, maar :

Meglio tardi che mai …(ik bedoel: beter laat dan nooit)

Blij dat jullie lid zijn geworden van dit forum en prive-zaken gaan dus via PB’s van dit forum.

Maar ook hier moet ik sommigen mijn mijn excuses aanbieden: ik heb sommige PB’s om xxy-redenen nog steeds niet beantwoord, deels uit vergeetachtigheid (=y)

Die x staat trouwens voor ‘zon en licht’:
De zonsopgang boven een wit-besneeuwd Toscane is hoofdschuldige aan mijn tijd-gebrek en , ik herhaal: hoofdschuldige, van mijn schrijf- en sprakeloosheid.

Distinti Saluti
Arturo
P.S.
CB: Dove Sei?

Op verzoek omhoog.

groetjes Rianne

L.S.

Is gebeurd.

Zoals U ziet is dit keer de reactie wat sneller… <_<

Distinti Saluti
Arturo