Mijn naam is Margo, ik ben 54 jaar en heb een wao-uitkereing wegens reuma.
Ik zou graag in de winter naar een warme plek willen met mijn hond, ik heb helaas niet veel geld.
Heeft iemand tips voor mij? Spanje lijkt me het beste met een hond.
Misschien zijn er anderen in dezelfde situatie en kunnen we samen iets huren?
Ben in bezit van auto
Hallo Margo,
Ik zag je berichtje op werldwijzer en het sprak me aan omdat ik hier in martinique waar ik woon,wat overigens onder de EU valt omdat het Frans is,een stel heb leren kennen die heel graag hier zouden willen wonen.
Ze hebben alle twee een wao uitkering en hebben geen idee hoe ze hier naar toe kunnen komen met behoud van hun uitkering. Werken is in martinique geen optie voor ze, ze zijn resp. 1.27 en 1.07 groot,afgezien van het feit dat de werkeloosheid hier maar kiefst 33% is. Kun jij me laten weten hoe jij dit met het UWV in Nederland hebt weten te regelen?
PS,Martinique is wel geen spanje maar een hele fijne plek voor mensen met reuma.Het is hier nooit kouder dan 23 graden !
Groeten uit zonnig Martinique.
Rob Bertrand fam.r.b.bertrand@gamil.com.
hoi Margo
Ik ben ongeveer in dezelfde situatie en zou ook graag low budjet naar het zuiden willen,liefst met de hond erbij.Ik ben tevens 54 ,hou van zon,zee en ontdekken Moest je nog steeds plannen hebben hoor ik het graag.
Hoi, naar Zuid-Spanje. Evt.Emigratieplan? Wonen in kleine woongemeenschap. Prive maar toch samen. Angst voor andere omgeving en taal hoeft dus niet! Nu wonen en genieten na een leven hard werken op Finca 4 HA bij Ned. man en vrouw, 60 en 52 jaar, wij spreken Ned. Spaans, Engels en Duits.
:zon02:
Huelva, Spanje, 100 km van Portugal.
Te huur nieuwe inpandige studio, badkmr, slp.kmr. keuken, open haard, terras. 400 E per maand, incl. elektr. en water. Op verzoek internet. Gas op gasflessen, zelf bekostigen. Plannen voor zwembad. Groente kan zelf gekweekt worden, huisdieren welkom.Paardenstallen aanwezig.
Rust en ruimtelijk, prachtig blijvend uitzicht, genieten van de ondergaande zon en de heldere sterrenhemel. Op 1 km van dorp El cerro de Andevalo, alles aanwezig, incl urgencias. Meertjes rondom om te zwemmen en te vissen. ons motto, genieten, gezelligheid kent geen tijd en gezond blijven.
Een warme groet. DVD op verzoek toe te sturen.
Interesse laat het ons weten.:vak02: Een warme groet.