Goede hotels Khao Lak

Kan iemand mij vertellen welke hotels in khao lak een goede ligging hebben voor zowel strand als restaurants, shopjes etc…? Wij zijn op zoek naar een 3 of 4 sterren hotel en hebben geen enkele ervaring met khao lak.

In Khao lak zit een Nederlander met een klein resort(Amsterdam resort)
Hij zit daar al 14 jaar en heeft veel info voor je. Is een vriendelijk man.
website; bangniang.freeservers.com

Volgens mij zit hij ‘pas’ 7 jaar in Khao Lak, maar wel langer in Thailand. Hou er rekening mee dat Bang Niang ten noorden van Khao Lak ligt, dus je zit er behoorlijk geisoleerd.

Okay Steven, je hebt gelijk wanneer je zegt 7 jaar Khao Lak, maar 14 jaar Thailand ( 7 jaar Hua Hin), maar ik ben het niet met je eens dat hij daar vrij geisoleerd zit.
Inmiddels is het rondom hem helemaal volgebouwd met resorts en zijn er heel veel restaurants en andersoort winkels rondom zijn resort, een paar kilometer ten noorden van khao Lak ‘‘stad’’.

We hebben al een voorboeking gedaan, voor het palm beach resort. Volgens mij ligt dit wel centraal in Khao Lak. Vorig jaar enkele dagen in de buurt van Khao Lak geweest, namenlijk op de Siliman eilanden, om te snorkelen. Het was daar prachtig. Willen we dit jaar weer doen.

En daar meldt hij zich dan, de Nederlander met een klein resort in Khao Lak. Ik zit sinds 2000 in Khao Lak, en sinds 1992 in Thailand.
Het klopt wat Andre zegt, je zit tegenwoordig in Bang Niang helemaal niet meer geisoleerd. Het heeft zich in een snel tempo ontwikkeld tot een kompleet dorp, en ook in het laagseizoen zijn veel restaurants en bars open. Ik voorzie dat in een paar jaar Bang Niang groter zal zijn dan Khao Lak: het strand is er mooier, en er is veel meer bebouwbare grond. Stevenl, wanneer ben je hier voor het laatst geweest? Groet, Kees.