Graag deze gouden tip voor een onvergetelijke reis door Indonesië: een goede en betrouwbare chauffeur is Uwes, oftewel Wesley uit Bogor. Grote ervaring als chauffeur, zorgzaam, verantwoordelijk, neemt geen onnodige risico’s, weet veel hotels maar wil ook wel met je meezoeken. Het reizen met hem is een groot plezier. Hij kent Java (en Bali en Sumatra) op zijn duimpje, weet veel te vertellen over geschiedenis en cultuur, zit vol humor, spreekt vloeiend Engels en beetje Nederlands, leert je onderweg beetje Indonesisch praten (als je dat wilt) bezoekt ook de minder toeristische plekjes (als je dat wilt). Richt zich ook op de kinderen (als die erbij zijn). Hij heeft veel mooie reis-ervaring met oudere Nederlanders die hun roots in Indonesie hebben en bepaalde plekjes nog eens willen terugzien. Met hem is onze reis (moeder en 2 grote kinderen) onvergetelijk geworden. Hij neemt zijn busje met airco mee ! Zijn tel nr is: +62 81 381 654 905 of neem contact op voor meer info
Hallo,
Zojuist las ik uw bericht van 1,5 jaar geleden over een chauffeur/gids op sumatra. Komende zomer gaan wij een rondreis maken door Sumatra. Wij zijn op zoek naar een gids/chauffeur voor een week. Heeft u ook een e-mail adres van jullie gids?
Mvg,
Kay
geen email, wel tel nr 00 628 138 165 49 05
Wesley smst veel ! succes!
doe hem de groeten van Maria, Michiel en Anne
Een goede vriendin (70) en ik (56) reizen vanaf 2 feb (aankomst in Jakarta) tot 12 feb door java, daarna door naar bali.
We willen in elk geval treinreis Bandung-yokya
We zoeken vervoer van Bogor (evt Jakarta airport) naar bogor, bandung (3 dgn, 3,4,5 feb,vrij kleine afstanden)
Of evt na bezoek yogya via Solo-Kediri-Malang-Bromo?-Kalibaru tot ferrry naar Bali (4 dgn, 9-12 feb, door oostelijk java)
Heb je enig idee wat zoiets zou kosten ??
Wat was jij kwijt per dag, of voor de x dagen die jij daar met hem gereisd hebt?
En hoe komen we in kontakt met hem?
Heb je ook een Email?
Graag een mailtje terug, dankjewel!
Hans
Hallo Jan en Kaya,
Wij zitten op moment op Bali met een erg goede en leuke gids.
Als jullie meer informatie willen hebben kun je mij mailen op arnoudenmiranda@live.nl
Hij spreekt redelijk Nederlands en hij kan je overal mee helpen zoals excursies en hotels.
Groetjes Miranda