Goede accomodatie gezocht

in 2016 ga ik voor 4-6 maanden minimaal naar Thailand.

ik zou graag de forumlezers/ bezoekers willen vragen naar hun ‘ervaringen’ voor accomodatie op Koh Tao , Bangkok en Udonthani.

ik ben op zoek naar een accomodatie (beetje luxe mag zeker)…die proper is en eigen badkamer en toilet.
prefereer een hotelkamer of serviced apartement voor langere periode minimaal een paar weken tot een maand verblijf. op het moment zelf bekijk ik wel of ik langer of juist korter verblijf.

‘liefst met restaurant’ en bar ivm ontbijt. een fitness zou ook leuk zijn om elke ochtend in shape te blijven. liefst ergens aan het strand zodat ik s’morgensvroeg kan joggen/ hardlopen (of 's avonds laat). of een ochtend/ avond wandeling kan gaan maken.

budget open…liefst niet meer dan 20.000 per maand. thai baht dan he :chin:

in bangkok zoek ik iets midden centrum…hotel/ serviced apartment dichtbij (loopafstand) mooie grote winkelcentra/ mall voor shopping. dichtbij de skytrain ook zodat ik elders snel kan komen.
en een hotel met goed restaurant of restaurants waar ik elke ochtend vroeg kan ontbijten. (heb diabetes en moet op zoveel mogelijk vaste tijden eten en ontbijt is zeer belangrijk)