Hoi beste reizigers,
Ik ga in December dit jaar naar Sabah. Ik wil dan graag in een betaalbaar pension of homestay gaan zitten. Ik ben niet het type van de sterren hotels maar liever iets dichter bij de bevolking. Ik spreek maleis dus dat komt ook goed. Iemand ervaring of tips voor een goede plek om te overnachjten?
Ik vlieg vanuit parijs eerst naar KL en dan door naar KK. Eventueel is een eenvoudig midenklasse hotel ook wel goed. Zeker de eerst nacht na aankomst.
Ok ik hoor jullie
Groetjes Ruud
Ga je naar Kota Kinabalu (Sabah) en wil/kun je niet al te veel besteden aan een slaapplek, maar wil je wel rustig kunnen slapen in een goed bed op een ideale plek?! Stap dan binnen bij The Beach Lodge!
Een klein, maar fijn (huiselijk) guesthouse; gerund door jong gezin, Abdul & Rebecca (en kids) altijd vriendelijk en behulpzaam, in het centrum, laid back en super schoon.
Ze hebben een airport pickup service, veel reis/tour informatie (boek hier je (meerdaagse)tours), er is een tv/lounge ruimte, gratis ontbijt, internet, ‘self service’ keuken (hele dag kan je gratis koffie/thee pakken), 24h receptie en security, fijne warm water douches en had ik al vermeld dat het er schoon is?!
Website: http://www.beachtours.com.my/
Wow… dat is precies wat ik zoek. Klinkt gezellig en huiselijk. Reuze bedankt. weet je toe vaslig ook of het een goed ideee is om kinabalu t beklimmen ivm met het regenseizoen?
soweiso ga ik niet tot de top.
gr Ruud
ik ben er wel geweest, maar niet beklommen…
je kan er sowieso gewoon een dagje heen gaan. Bekijk het weer op het moment; heb je zin en zit het weer mee?! gaan zou ik zeggen!
Anders zijn er nog genoeg andere mooie en leuke dingen te doen in de omgeving 
Groetjes :wereld:
Ik heb geboekt voor 4 nachten volgende maand in de Step~in lodge, ook erg leuk! www.stepinlodge.com
Ziet er ook gezellig uit hoor!!
gr ruud