Globetrotters in Nicaragua januari, februari en misschien maart 2017

Beste Trotters!

Ik ben een Nederlandse (LGBT) digital nomad van 40 jaar en ben in november 2016 samen met een reisgenote (die ik via deze site heb leren kennen) afgereisd naar Nicaragua (groot succes!).
Inmiddels zit ik alweer een maandje in León, alwaar ik logeer bij een vriend. Het is hier hartstikke fijn en gezellig, maar omdat we in een barrio wonen aan de rand van de stad en ik veel achter de laptop zit voor mijn werk, kom ik niet zoveel andere reizigers tegen.
Ik zou het leuk vinden om contact te leggen met wat meer mensen, ook omdat ik in februari (en mogelijk een stukje van maart) weer wat door het land wil gaan reizen, en dan met name richting het oosten (Bluefields, Corn Islands).
Wat ik daarna ga doen, weet ik nog niet, maar ik blijf waarschijnlijk wel in Midden Amerika : )

Het liefst zou ik in contact komen met andere digital nomads, maar een kop koffie, lekker maaltje, avondje dansen, dagje strand, stukje samen reizen of anders met gezellige vakantiegangers vind ik ook leuk (liefst in de leeftijd van ± 32 - 48 jaar).

Eerder dit jaar deed ik trouwens de volgende oproep:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=201868&p=1141050#post1141050

Ik hoor graag van jullie, Nicaragua- of Midden-Amerika gangers!

Groeten,
Digital Nomad