Hallo allemaal,
Wij zijn een gezin met 7 personen, en willen na een aantal dagen Bangkok, graag met een gids naar the bridge over the river kwai. Heeft iemand een idee over hoe we dit kunnen aanpakken? Misschien een chauffeur en gids…Geen idee zelf, of we moeten iets in Bangkok regelen. Maar aangezien mijn ouders van 70 er ook bijzijn lijkt het me makkelijker om alles hier te regelen. Dankjewel alvast, gr. Marion
Denk dat je in Kanchanaburi wel enkele reisbureau’s vind waar men gids +auto verhuurd voor dagtrips.
Dankjewel voor je reactie, maar ik zoek iemand die ons vanaf BKK naar river kwai brengt met stops onderweg.
Gr. Marion
Aan de backpakers wijk kao san road kan je in sommige reisburautjes terecht voor een gids die je gedurende een paar dagen vergezeld naar Kanchanaburi.(mag je toch rekenen voor zo’n 3 dagen dat je 6000bath kwijt bent(minimum prijzen)+ komt er nog geld bij voor de tankbeurten.
Hartstikke bedankt, ben erg blij met deze tip! Gr. Marion
Hallo, wij hebben in Bangkok via greenwoodtravel een auto met gids geregeld dit ging perfect.
Wij logeerde in het riverkwai resort werkelijk geweldig het is trouwens van nederlanders.
Ik denk dat je ook wel even contact kan opnemen met Krungthep (Dave) hier op het forum hij werkt ook in Thailand bij Viengtravel.
Zoals ik het gehoord en gelezen heb kan hij ook veel voor je regelen.