Ik heb nog een flink bedrag aan Ghanees geld liggen, nu wil ik dit graag wisselen voor euro’s.
Het gaat om precies te zijn 5000 ghaneese cedis, wat vandaag de dag € 1963,14 waard is.
hoop op deze wijze informatie te verkrijgen zodat iets of iemand dit van mij over kan/wil nemen.
Ik zou er graag €750 voor willen hebben, vandaag de dag is 2000cedi ongeveer €800,-.
Ik kom uit de omgeving amsterdam, maar vind het geen probleem om een stukje te reizen…
stuur me een privebericht met je nummer oid, dan neem ik contact met je op.
Hallo Ik snap sommige mensen niet… waarom nemen jullie zoveel geld mee naar NL 2000/ 5000 GHC… je kan ze beter daar inleveren bij banken of geldwisselkantoren dan heb je gelijk Euro’s voor terug en dan kan je ze gelijk uitgeven in Europa maar nu zitten jullie opgescheept met zoveel geld die je niet kan gebruiken. en nu willen jullie er zo snel mogelijk vanaf.
U denkt dat dit allemaal oude cedis zijn maar ik weet het wel zeker dat hier de nieuwe cedis wordt genoemd, anders wordt er niet met zulke hoge bedragen verkocht. U weet ook wel dat de oude nu niets waard is. U noemt briefje van 2000 oude cedi dat is nu 20 pesewas dat klopt… dus 20 pesewas is nog geen 10 euro cent.
ze konden beter omwisselen in Ghana, Omdat ze er nu maanden ermee opgescheept zitten. Ik wissel altijd geld om in Ghana en ik neem ongeveer 50 GHC mee naar NL. en die kan ik gebruiken voor de volgende keer en voor de 1ste uurtjes /dag in Ghana.
Maar mensen die maar 1 a 2 keer naar Ghana gaan en nooit meer terug gaan en die met zoveel geld terug nemen naar NL is een beetje gek.
Maar als het wel om de oude cedi gaat … kan je die nog inwisselen bij de banken ? het is tenslotte alweer 6 a 7 jaar geleden dat ze de nieuwe ghc hebben ingevoerd.
Mensen die nog cedi’s liggen hebben, nieuwe weliswaar!!!
En ze aan een prijsje willen doorverkopen, mail me!
Ik vertrek eind juni weer naar Ghana. Op deze manier hebben we er beiden wat aan.