ghanees cedis omwisselen

He,

ik heb hier nog een 5000 cedis biljet liggen en vroeg me af of ik misschien iemand op dit forum blij kan maken.
Zoals ik al zei ik heb 5000 cedis liggen en heb even op de koers gekeken en het is op dit moment 1356,- waard.
ik wil er persoonlijk zo rond de 1000 euro voor hebben dan ben ik een blij man en kan je het hier op komen halen.
Bellen is sneller dus bij deze mijn tel nummer: 0681500764

Beste

Voor 950 euro kom ik er om. of wat had jij in gedachten? Ik woon in belgie

Mvg Olivier

Alles is bespreekbaar natuurlijk!

Grtz

Ik kan me voorstellen dat je blij bent als dit lukt, dit is oud geld en niets meer waard.

Hoe bedoel je Wim?
Ik heb gekeken op de koers en zoveel is het waard

Per 1 juli 2007 is de cedi geredenomineerd. De waarde van 10.000 oude cedi’s (GHC) komt overeen met de waarde van één nieuwe cedi (GHS).

De volgende munten worden gebruikt: 1, 5, 10, 20 en 50 pesewa en 1 cedi. Het papiergeld is beschikbaar in 1, 2, 5, 10, 20 en 50 cedi.

Beste,

Ik heb nog een biljet van 5000 ghanese cedi. Heeft u nog interesse.

Groetjes
Stevie Brouwers

Ik heb hier ook enkele biljetten van 5000 liggen. Ik ben zelf half afrikaans maar een reis naar ghana ga ik niet doen. Iemand intresse? Van regio Gent en Antwerpen. Voor hoeveel heb je je biljet verkocht Brian Schipper?

Heb ook maar 1 van 2000. Als iemand deze wil overkopen in euro. Laat me iets weten. Ook 1 van 1000 maar die is gescheurd en hangt aan elkaar met plakband.
Hebde wissemkoers eens berekend!
Is waarschijnlijk nie veel meer waard maar bij een omwisseling in euro van 5000 wil ik die er wel gratis bijgeven. €1300 was een van 5000 cedis waard he?
Opgelet ze zijn niet nieuw.
Dus als je 1 van 5000 cedis neemt is €1100 goed en je krijgt die van 1000(weliswaar gescheurd) erbij indien je wil.
Die van 2000cedis is €448,48 waard maar €440 is goed voor me. Wil iemand die dit verzamelt er blij me maken want bij mij ligt het gewoon in mn kast. Mvg

Ik heb er 4 en 1 van 2000 en 1 van 1000 maar is gescheurd dus wil ik er gratis bij steken. Regio Antwerpen en Gent

Hallo,

Misschien niet het juiste topic maar ik heb nieuw Ghanees geld dat ik graag wil omwisselen voor euro’s.
Iemand interesse? Het betreft ongeveer 450 ghanese cedi.

Groetjes Moniek

Ja ik wil wel mijn mail add is oliviervdp1988@hotmail.com laat mij snel iets weten. Mvg

Laat mij ook weten hoeveel euro je er voor zou willen grtz

Hallo , Moniek

Hoeveel euro wilt u er voor hebben voor die 450 cedi ? Stuur maar mij een email marcelvanrooijenfc@Hotmail.com

groet, marcelvr

Hallo ik heb 2000 ghanese cedis .
Heeft iemand nog belangstelling
Ze zijn samen zo rond de €440 waard . Maar ik wil ze wel voor minder goed bod weg doen

Hallo Jessica

U heeft mij een prive bericht gestuurd en u zegt dat u 2 briefjes hebt van 1000 cedis briefgeld van 1000 GHS bestaat niet meer sinds eind 2006. De nieuwe GHS is nu het zelfde als de euro . briefgeld bestaat nu uit 1,2,5,10,20,50 GHS . De oude GHS is niks meer waard.

groet marcelvr

Sent from my LG-H815 using Wereldwijzer mobile app