Ghanees geld omwisselen

hallo mensen ik heb ghanees geld en ik wil dit omwisselen in euro’s maar waar kan ik dat doen help me het gaat om een aardig bedrag.

Als je soms in Antwerpen komt, geef dan maar een seintje. Ik koop ze wel over.

1 like

antwerpen hoe kunnen wij in contact komen met elkaar kan ik jou misschien bellen of heb je misschien een adres waar we kunnen afspreken.het gaat wel om veel geld.

groetjes dennis

Als het veel geld is, stuur mij dan maar een privé-bericht. Ik bel je dan wel even op.

he antwerpen

het nummer waar je mij op kunt bellen is +31626002420 en dan hebben we het wel over wat jij ervoor geeft en hoeveel ik heb .

groeten

he Antwerpen

ik weet niet hoe ik een prive bericht moet versturen maar misschien kun je me bellen dan praten we wel verder 06-26002420 bel me ik wacht op je telefoontje

groetjes shimora026

Hallo,

Ik heb ook nog Ghanees geld thuis liggen, denk ongeveer 200 euro. Ik had het contact meegenomen naar het vliegveld omdat vriendin en ik wegens ziekte eerder naar huis gingen. Door het vliegtuigmaatschappij werd gezegd dat we 100,00 euro zouden moeten betalen voor het omboeken. dat bleek dus niet zo te zijn, verder niet nagedacht en eenmaal in nederland kun je het nergens meer inleveren… Dus wie heeft interesse??

groetjes Marjan

Is er in Nederland Ghanees en Togo valuta te verkrijgen en waar? Wil graag contant geld meenemen voor de eerste reisdagen.

Hoi Ghanese valuta is niet te krijgen in Nederland, Togo weet ik niet maar denk het ook niet.

In Ghana kun je op het vliegveld al geld wisselen (wel een slechte koers). Beter kun je de volgende morgen vragen in je hotel waar de dichtsbijzijne bank/forex is. Forex geeft de beste wisselkoers.

Groet

Wout

Togo gebruikt CFA (uitgesproken “cefa’s”), zoals verscheidene andere Westafrikaanse landen. De CFA heeft een vaste koers ten opzichte van de euro (vroeger ten opzichte van de franse frank). CFA’s kun je zeker in België overal krijgen.

Ghanese cedi’s zijn inderdaad bijna niet te krijgen, omdat het in theorie verboden (strafrechtelijk gesanctioneerd) is cash uit het land te brengen. Dit heeft historische redenen uit de jaren '80 en '90: men wou de munt controleren om speculatie tegen de cedi te gaan.
Maar je vind wel regelmatig mensen die voor 50 of 100 euro cedi’s aanbieden op deze en op andere websites. Je kan altijd ook eens proberen in een Ghanese winkel of bij een Ghanees die containers verscheept naar Ghana.

Hallo Mensen,

Ik heb momenteel 1350 Ghanees geld hier liggen dat ik wil omwisselen.

Kan iemand me raad geven hoe ik dit het beste kan doen??

Alvast dank!!

Anton

Beste,

Ik heb nog 1350 Ghanees geld liggen, kunt u mij helpen met het omwisselen.

Alvast bedankt!!!

Anton

Voor degene die kan/wil wisselen:
1350 oude cedis = ca. 7,50 euro
1350 nieuw GHcedis = ca. 750 euro

Beste Aplaka,

Het is nieuw geld van 2010.
Als ik tussen de 600/650 voor krijg ben ik tevreden. Ik wil er graag van af omdat ik waarschijnlijk niet snel naar Ghana ga, en het hier niet in kan wissel.

Heeft u tips voor mij?

Bij voorbaat dank.

Als je in Antwerpen komt, neem ik het wel van je over voor 600 EUR. Ik merk wel direct of het om echte nieuwe biljetten gaat. Breng ook je identiteitskaart mee a.u.b.

Graag hoe kan ik u bereiken??

Ben jij dezelfde persoon op een andere website?

"Beste Mensen,

Ik heb hier nog 1350 Ghanese Cedis liggen, kan iemand mij hier vanaf helpen.

Alvast bedankt!!

Mvg,
Bart"

Voor de duidelijkheid vertel ik nog dat ik alle coupures oude en nieuwe cedis bij mij heb. Ik herken het geld met mijn ogen toe.

Tot slot stel ik voor het geld te wisselen in een politiekantoor in Antwerpen.

Als je nog altijd akkoord bent, dan ben je vandaag welkom in Antwerpen om te wisselen. Geef maar een seintje en dan vertel ik je vóór welk politiebureau we ontmoeten, en krijg je ook mijn telefoonnummer via een privé-bericht.

P.S. Vergeet niet je identiteitskaart mee te brengen.

Ja klopt ben dezelfde persoon.

Politiebureau is prima, maar hoe stelt u zich dat voor??

Ken je het centrum van Antwerpen? politiebureau aan het Stadpark?

IK heb je een privé-bericht gestuurd met mijn telefoonnummer en verdere regeling.

Anton 2011 is betrouwbaar. 10/10