Ik heb mij hier al suftgezocht , is er iemand hier die mij kan vertellen dat er ook een Ghana forum van België is. Alvast bedankt voor de moeite.
groet Beest
Ik heb mij hier al suftgezocht , is er iemand hier die mij kan vertellen dat er ook een Ghana forum van België is. Alvast bedankt voor de moeite.
groet Beest
Kijk, een schone taak voor je! Ik bent het met je eens dat dit handig is, gezien de verwarring en de verschillen tussen België en Nederland.
Misschien heb je nu een balletje opgeworpen voor het management alhier.
Binnenkort zien we dan wereldwijzer.be??
Groet, Awaaze
Beste,
Misschien was het een veel beter idee het een naam te geven als “wereldwijzer.nl/be” Dan zouden misschien ook meer Belgen met Ghanese vragen of problemen , deze side veel sneller vinden en zich betrokken voelen. We kunnen landvlaggetjes voor de onderwerpen plaatsen ?
Want het gaat wel degelijk om hetzelfde land, met dezelfde mensen, maar de verschillen wat betreft aanpak of vorm in allerlei zaken is wel heel verschillend tussen onze landen. Maar ik dacht dat u een geschikte ma zou zijn zoiets te realiseren, ik heb vertrouwen in U, geen probleem.
Groetjes
Leuk geprobeert Beest, maar toch maar ff niet. Ben nu veel bezig met regelen en lezen. Ik weet wat het inhoud om een moderator te zijn. Ik had de ijdele hoop dat er een moderator zou meelezen en dit in de groep zou gooien. We zien het wel…
Groet, Awaaze