Ik ben een 26 jarige student Vrijetijdsmanagement aan NHTV in Breda.
Vorige week heeft stageplekcuracao voor mij bemiddeld voor een afstudeerplek bij een duikcenter en dit begint al in januari 2007.
Omdat dit allemaal erg snel gegaan is en het al bijna de 8ste is ben ik nog op zoek naar een leuke woonruimte. Weet er nog iemand iets leuks? het liefst in een studentenhuis en een beetje in het centrum.
En zijn er andere studenten die (nog) niemand kennen en rond deze periode daar zitten? Het lijkt me leuk om alvast wat contacten te leggen.
wij hebben nog wel plek voor een paar studenten alhoewel wij niet in het centrum zitten hebben wij wel een zwembaden een bar
kijk even op de site www.cactus-inn.com
Veel is wel al vol van studentenhuizen, vooral in het centrum. Heb daar namelijk ook gezocht. Kijk anders op www.casacama.com of www.caribbeanstyle.org/nl/about.php En door googlen vind je ook wel wat. Maar regelt stageplekcuracao dat niet voor je?
Het wordt kort dag voor diegene die in jan/febr. stage moet lopen en nog geen verblijfplek hebben. Het meeste is vol, daar ook de carnavalsperiode voor de deur staat, dus extra druk op het eiland…Wij krijgen mogelijk per 1/2 een 1-slaapk.apt. vrij met een 2-pers.bed. Dit zal eind dec. definitief bekend zijn. Tevens is er een mogelijkheid tot het huren van een kamer, huur 600,= pp excl. Hiervoor dient men zich in te schrijven en wordt er z.s.m. bericht of de kamer is toegwezen ja of nee. Voor een formulier moet je dan even mailen naar [EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com in subject even vermelden kamers 600,=. Deze kamer zullen vanaf 1/2/2007 beschikbaar zijn. De mensen zoekende in januari kunnen we helaas niet meer helpen. De kamers verblijven in de Oranjestraat en Marie Pompoen.