Gezocht! Werk Zuid(midden) Amerika

Hoi allemaal

Ik ben op zoek naar een stage of een baan voor minimaal een half jaar en maximaal een jaar vanaf juli 2004. Het liefst wil ik werken in Argentinie of Chili ook in Mexico of een ander Spaans talig (ei) land zou goed zijn. Het moet wel een baan of een stage zijn wat bij een toeristische opleiding aansluit. Ook zou ik graag tips en reacties ontvangen over taalscholen in die omgeving. Als jullie eventueel ook nog andere werk of stage mogenlijkheden weten in een ander land wat met toerisme te maken heeft zou ik die ook graag ontvangen.
Alvast bedankt,

Groetjes Chantie

Hoi ik ben elizabeth, 18 jaar, reisadviseuse op een reisburo.
Ik ben oorspronkelijk Argentijns en wil graag terug. Mocht je nou een baan vinden… laat mij het dan even weten!!! Ik ben hard op zoek maar het valt niet meeeeeeeeee… en zeker in de toeristische sector is het best moeilijk. Ik hoor graag van je… ook als je nog extra info over Argentinie wilt of info qua vluchtprijzen enzo…

Groetjes,

Elizabeth

Hola :stuck_out_tongue:

Ik zou hier ook graag meer info over willen hebben!
Zelf ben ik in juni 2004 afgestuurd en wil ook vanaf juli 2004 naar Latijns-Amerika. In eerste instantie was ik van plan om eerst voor een half jaar te gaan om daarna iets daar te zoeken, maar het blijkt toch allemaal wat moeilijker te zijn dan ik in eerste instantie ingeschat had.

Dus mocht je al info hebben, dan hoor ik het graag van je!
Ik ben te bereiken op crazy_evy_@hotmail.com

Alvast bedankt!

Groetjes Eef

PS: Mocht je het leuk vinden om contact te houden en/of om samen verder te zoeken, dan hoor ik het natuurlijk ook graag van je :smiley: