Gezocht: vrijwilligerswerk zomer 2010

Hallo,
Ik ben op zoek naar vrijwilligers werk in de zomer van 2010.
Ik ben dan 17 jaar en heb (als het goed is) mijn VWO diploma op zak.
Om mijn zomer nuttig te maken wil ik graag anderen helpen.
Ik heb nog geen idee wat ik wil doen, of waar ik dat wil doen.
Als u een adres of handige tips heeft, hoor ik dit graag.
Groetjes Hanneke

Hoi Hanneke,

Heb je al eens op www.stichting-veldwerk.org gekeken. Ik heb daar zelf een jaar voor gewerkt. Goede organisatie en een top ervaring

Succes,
Groeten,
Michiel

Stagiairs gevraagd voor buitenlandse opdracht

Wij zijn nog op zoek naar mensen die stage moeten lopen voor hun opleiding dierenzorg of
dierenarts-assistente of soortgelijke.
of mensen die een hart voor honden hebben en ons willen helpen.

Stageplaats: Malaga, La Cala de Mijas

Wij zijn op zoek naar mensen die niet bang zijn om de confrontatie met de harde realiteit van de mishandelde en opgelaten honden aan te gaan. Dagelijkse kost dat er honden over de poort gegooid worden of gedumpt worden op straat. Soms gruwelijke taferelen maar ook het mooie ervan om voor de dieren toch nog een aangenaam leven proberen te geven door middel van adoptie in België, Nederland, Duitsland, Zweden e.a.

Wat zijn precies de taken in het asiel :
U staat onder leiding van onze vaste ploeg in het asiel en helpt waar nodig. Zowel de hokken proper maken, honden wandelen, honden verzorgen, dierenarts helpen, vluchtbegeleiding naar airport, enz.

Wat zijn de voorwaarden :
Wij leven van donaties en hebben geen vast onderkomen voor de stagiairs of helpers in het asiel. Wij kunnen u adressen bezorgen voor overnachting maar de kosten hiervan zijn voor uw eigen rekening helaas. Ook het onderhoud ter plaatse is voor u zelf. Kunt u een sponsor vinden om u deze kans te bieden of kunt u subsidies van school krijgen, grijp dan uw kans om deze ervaring mee te nemen in uw leven.
Het is een fantastische ervaring maar soms ook heel hard.
U kunt niet álle honden redden…

Indien u interesse heeft mag u altijd een mail sturen naar info@ace-charity.org

Wat vind je van dieren helpen op het prachtige eiland Paros ?
Ze zijn altijd keihard op zoek naar vrijwilligers. Voornamelijk honden en katten.

Ik woon er bijna dus kan je alle denkbare info geven, Richard

Hallo Hanneke, ik heb heb B & B in Portugal en voor deze zomer zoeken we hulp !!! Indien interesse : [EMAIL=“sandra_fashion07@hotmail.com”]sandra_fashion07@hotmail.com

ik ben zelf met projects abroadweggeweest, mss ook iets voor jou?

Hallo Hanneke,

ben je er al uit? Of je vrijwilligerswerk o.i.d. gaat doen en waar?

Ik zit met hetzelfde dilemma namelijk…

En via internet wordt het er niet makkelijker op met al die keuzes…

groetjes Kelly.

Hoi Hanneke en Kelly,

ik ben zelf via SIW naar Kenia geweest voor een half jaar vrijwilligerswerk. En twee weken naar Jordanië. Je kunt op de site kijken welke projecten er deze zomer zijn! www.siw.nl

Heel veel plezier alvast! Ik heb een geweldige tijd gehad tijdens het vrijwilligerswerk!

groeten,
Jolanda